רוכב אופניים נהרג בתאונת פגע וברח, שני רוכבים נוספים נפצעו בכבישים

סוף שבוע קטלני לרוכבים בכבישי ישראל: רוכב כבן 40 נמצא לצד הכביש ללא רוח חיים, ככל הנראה לאחר פגיעת רכב שברח מהמקום. רוכב נוסף בן 50 נפצע קשה בכביש החוף, ונער בן 14 נפצע בינוני בכביש 40
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
זירת התאונה הקטלנית | צילום: דוברות מד"א

סוף שבוע קטלני עבור רוכבי האופניים בישראל. למגן דוד אדום ואיחוד הצלה הגיעו במהלכו פניות על לא פחות משלוש תאונות בהן נהגים פגעו ברוכבים, כאשר אחת מהן הייתה קטלנית ובה הרוכב נמצא ללא רוח חיים, ככל הנראה בתאונת "פגע וברח".

בתאונה נהרג רוכב כבן 40, כאשר ממד"א נמסר: "ביום שישי בשעה 10:55 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על רוכב אופניים שככל הנראה נפגע מרכב, בכביש 471 ממחלף גת רימון לכיוון שעריה. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על גבר כבן 40 ללא סימני חיים וקובעים את מותו".

זירת התאונה הקטלנית | צילום: דוברות איחוד הצלה

החובשים של מד"א, אלי פכטר ותומר פשקו, סיפרו: "הגבר שכב בתעלה בצד הכביש והאופניים היו  במרחק של מספר מטרים ממנו לאחר שככל הנראה נפגע מרכב. ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא דופק וללא נשימה ועם פציעות בגופו ונאלצנו לקבוע את מותו במקום". שמעון באך וחילי מילר חובשי איחוד הצלה, שגם הם נקראו לטיפול, מסרו: "עוברי אורח סיפרו כי הוא אותר ללא הכרה מוטל בצד הדרך כשאופניו ניזוקו קשות ככל הנראה עקב תאונה. למרבה הצער נקבע מותו בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

המשטרה פתחה בחקירת התאונה. בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו לזירה ואוספים ממצאים, במסגרת חקירת נסיבות התאונה. עם זאת, עד לכתיבת שורות אלו לא נעצרו חשודים בפגיעה.

בנוסף, דווחו עוד שני מקרים כאמור בסוף השבוע: באחד רוכב אופניים כבן 50 נפצע באורח קשה מפגיעת רכב בכביש 2 סמוך למחלף גלילות. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים איכילוב בתל אביב. כמו כן, רוכב אופניים בן 14 נפצע באורח בינוני לאחר שנפגע מרכב בכביש 40 בסמוך למשאבי שדה. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע במצב בינוני כשהוא סובל מחבלות בגב.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • דניאל מורגנשטרן הגיב:

    שוב חוזר על עצמו מחזה הזוועה: עמיתי הרוכבים מהווים מרמס לגלגלי נהגים דורסים, ובמקרה הגרוע -עוד מפקירים את הקורבן, הרוכב המדמם לגסוס בשולי הכביש. דמיהם זועקים אלינו מהאספלט.אני קורא למחוקקים הנרפים שיצאו לחופשת
    התרעננות מעשית כלום בכנסת ישראל-להחמיר את הענישה לפגיעה בהולכי רגל וברוכבי אופניים, ובמיוחד על נטישתם (פגע וברח)

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג