הרוכב שנהרג בתאונת הפגע וברח בפ"ת הוא זוהר רחימה ז"ל

הרוכב מגני תקווה, שידוע ומוכר לרבים בקהילת הרכיבה בישראל כרוכב חזק ומנוסה, נהרג בעת רכיבת הבוקר שלו בשישי. המשטרה עדיין חוקרת את נסיבות התאונה. ייטמן ביום שני בגבעת ברנר, קהילת הרוכבים מוזמנת לחלוק לו כבוד אחרון
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
זוהר רחימה ז"ל רוכב | צילום: פרטי

רוכב האופניים שנהרג בתאונת הפגע וברח ביום שישי על כביש 471 בסמוך לפתח תקווה הוא זוהר רחימה, כך התירה משפחתו לפרסום. רחימה, בן 45, תושב גני תקווה, מוכר היטב בקהילת הרוכבים בישראל ונחשב לרוכב מנוסה וחזק במיוחד. הוא יובא למנוחות מחר (שני) בשעה 15:00 בבית העלמין האלטרנטיבי בקיבוץ גבעת ברנר וכל קהילת הרוכבים מוזמנת לחלוק לו כבוד אחרון.

התאונה הקטלנית אירעה במהלך הרכיבה האחרונה שלו, ביום שישי בבוקר, בה יצא מביתו בגני תקווה דרך גת-רימון לכביש 40 דרום. בדרך, עבר למקטע קצר על כביש 471. עד לא מכבר, מדובר במקטע שניתן היה לעשות בשוליים בצורה מלאה, אולם לאחרונה הכביש היה נטול שוליים בשל עבודות בכביש. במהלך נסיעתו שם, נהג התנגש בו בעוצמה והעיף אותו אל מעבר למעקה הבטיחות. כפי הנראה, הנהג הוסיף חטא על פשע וברח מהמקום, כשהוא מותיר את זוהר בצידי הדרך.

זוהר רחימה ז"ל רוכב | צילום: פרטי

נהגים אחרים שחלפו במקום היו אלו שהזעיקו את מגן דוד אדום ואיחוד הצלה, אולם כשאלו הגיעו לזירת התאונה, הם מצאו את זוהר ללא רוח חיים. המשטרה הגיעה למקום ופתחה בחקירה אודות נסיבות התאונה, במטרה למצוא את הנהג הפוגע.

רחימה אהב מאוד לרכוב ובעבר אף היה רוכב תחרותי. לפי ה-Strava שלו רכב בשנה האחרונה מעל 1,500 ק"מ בחודש בממוצע, כשבחודש שעבר אף הגיע ל-1,800 ק"מ. רק בשבוע שעבר יצא לארבע רכיבות על אופניו, כשהאחרונה הייתה כאמור בשישי האחרון ונגדעה בראשיתה.

זוהר רחימה ז"ל הותיר אחריו אח, זיו, שני ילדים יונתן ועמית ובת-זוג, ליאור.
יהי זכרו ברוך.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג