תקלה בגרמין גרמה להשבתה של "גרמין קונקט"

משתמשי השעון חווים תקלה בהעלאת הנתונים מהאימון שלהם לאפליקציית "גרמין קונקט", דבר אשר לא מאפשר להם לנתח את הנתונים מהאימון באופן תקין
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

עדכון הידיעה: 26.7.20 | עדכון 29.7.20


משתמשי גרמין (Garmin) חווים החל מאתמול (חמישי) בבוקר תקלה בהעלאת הנתונים מהאימון שלהם לפליקציית גרמין קונקט (Garmin Connect), דבר אשר לא מאפשר להם לנתח את הנתונים מהאימון באופן מלא. אחד המתאמנים איתו שוחחנו אמר לנו כי עיקר הבעיה מבחינתו היא חוסר היכולת לתת משוב למתאמנים שהוא מנתח עבורם את תוצאות האימון היומי שלהם. "כבר אתמול ניסיתי להעלות את התוצאות של אימון הבוקר שלי ולא הצלחתי  להוציא את הנתונים מהגרמין החוצה לגרמין קונקט או לתוכנות חיצוניות שמהוות תמיכה כמו 'סטרבה' ו'טריינר פיק'. הנתונים הנמצאים בשעון עדיין קיימים ונשמרים, אך כשאתה רוצה לנתח אותם לעצמך או למתאמנים באמצעות סל האפשרויות הקיים אתה נתקל בבעיה. בהנחה שזה יימשך יום יומיים זה עדיין נסבל, אבל אין ספק שלמתאמנים מקצועיים זה יותר בעייתי כיוון שתכנית האימון שלהם לימים הקרובים נשענת ברובה על הניטור מהפעילות של היום בהתאם לאימון שנעשה. אני מניח שעל הספורטאים החובבים זה לא משפיע דרמטית יש, אבל צריכים להבין שאם התקלה תימשך זה יקשה על מאמנים לעצב תכניות שבועיות לכלל המתאמנים – חובבים ומקצועיים כאחד".

ההודעה שמתקבלת בשרתים של גרמין בזמן העלאת הנתונים

גרמין ישראל העלתה בתגובה לעמוד הפייסבוק הרשמי שלה את ההודעה הזו: "תכף נשוב. רצינו לעדכן שהשרתים של גרמין העולמית ירדו לצורך תחזוקה ויחזרו לתפקוד מלא בקרוב (עדיין לא קיבלנו צפי מדויק). כמובן שהמידע לא נמחק וכל מי שעושה פעילות – המידע נשמר בינתיים בצורה מלאה בשעון ויעלה בהמשך היום לחשבון בצורה מסודרת". למרות שעברו יותר מ-24 שעות מאז ההודעה הנ"ל, עדיין לא תוקנה התקלה וגם באתר החברה העולמי פורסמה הודעה המסכמת את הבעיה כתקלה: "אנו עוברים תקלה שגורמת להפסקה בשירותי Garmin.com ו-Garmin Connect. הפסקה זו בשירות משפיעה על המוקד הטלפוני שלנו וכרגע אין באפשרותנו לקבל שיחות, דוא"ל והתכתבויות בצ'אט. אנו עובדים על מציאת פתרון לנושא מהר ככל האפשר ומתנצלים על חוסר הנוחות".

ההודעה של גרמין בטוויטר

באתר הטכנולוגיה ZDnet דווח כי הסיבה לתקלה היא למעשה מתקפת כופר (Ransomware attack) ויידרשו לחברה מספר ימים של תחזוקה כדי להתמודד עם התקיפה וזאת באמצעות ניתוק האתר הרשמי שלה, שירות הסנכרון של 'גרמין קונקט' ושירות התעופה 'גרמין פליי'".

פנינו לחברת רונלייט היבואנים של שעוני גרמין לקבלת תגובה וכך נמסר לנו: "אין לנו מידע מעבר למה שפורסם באתר הבינלאומי".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • מירב הגיב:

    ניתן להעלות את הפעילות מגרמין לסטרבה… מתוך אתר סטראבה (על ידי שימוש בפלוס בצידו הימני של הדף). כמובן שיש לחבר את השעון למחשב ולהוריד לגיבוי את קובץ הפעילות. ממש פשוט.(סטרבה מפרטים כיצד… )
    בהצלחה…

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג