שיא עולם להולוואי ב-60 מ' משוכות, השוואת שיא לטיה ג'ונס, שיא גם לטבוגו

אליפות ארה"ב באולם נפתחה בסערה: הולוואי שיפר בשתי מאיות את שיאו וקבע 7.27 שניות, ג'ונס ניצחה במקצה המקביל לנשים עם 7.68 שניות וטבוגו הרשים בריצת ה-300 עם שיפור לשיאו של ואן ניקרק
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
גרנט הולוואי | צילום: Erik van Leeuwen, wikimedia

עונת האולמות באתלטיקה מגיעה לרגעי השיא והלילה (בין שישי לשב) קיבלנו שני שיאי עולם והשוואת שיא עולם נוסף, תוך שעות ספורות. את הכותרת המרכזית תפס גרנט הולוואי, שקבע שיא עולם בריצת 60 מטר משוכות, עם פתיחת אליפות ארה"ב באולם באלבוקרקי.

לכתבות נוספות בנושא:
טל כרמל מציג: 50 מרתונים בשנה לכבוד גיל 50
נותרנו עם הפנטזיות: פרידה מקלווין קיפטום
בלסינג אפריפה קבע שיא ישראלי חדש בריצה ל-200 מטר באולם

האמריקאי רשם 7.27 שניות כבר במוקדמות ושיפר בשתי מאיות את השיא הקודם שהיה שייך לו ונקבע ב-2021. האליפות משמשת גם כמבחנים של נבחרת ארה"ב לאליפות העולם באתלטיקה באולם בגלאזגו, ובתור אלוף סבב האולמות, הולוואי כבר זכה הרוויח את הכרטיס האוטומטי לסקוטלנד, ולכן בחר שלא לרוץ בגמר, בו ניצח טריי קנינגהאם.

ספרינט המשוכות באולם הוא ההתמחות הגדולה של הולוואי, והוא ללא הפסד כבר יותר מ-10 שנים בריצה זו. הוא גם אלוף העולם ל-110 מטר באצטדיון שלוש פעמים ברציפות, ויש לו תקוות גדולות לתפוס את הזהב האולימפי הראשון שלו בפריז 2024.

זה היה לילה עמוס באליפות ארה"ב באולם, כשטיה ג'ונס השוותה את שיא העולם ל-60 מטר משוכות לנשים, עם  7.67 שניות. כעת, היא חולקת את השיא עם דווין צ'רלטון מהבהאמס, שקבעה אותו בניו יורק רק לפני חמישה ימים. ג'ונס גם היא קבעה את השיא במוקדמות, המשיכה לניצחון בזמן של 7.68 שניות.

במקביל, בתחרות בדרום אפריקה, לטסיל טבוגו קבע את התוצאה הטובה ביותר בהיסטוריה בריצת 300 מטר, עם 30.71 שניות. מדובר בשיפור של עשירית לשיאו של ווייד ואן ניקרק הדרום אפריקני שנקבע ב-2017. נציין שבמרחק זה לא מתועדים "שיאי עולם", אלא "התוצאה הטובה ביותר", אולם זה בהחלט נותן הצצה להמשך העונה של הבוטסואני בן ה-20, סגן אלוף העולם ב-100 מטר ומדליסט הארד ב-200 (וגם זה שהפסיד לבלסינג אפריפה האליפות העולם לנוער לפני כשנתיים)



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג