בלסינג אפריפה קבע שיא ישראלי חדש בריצה ל-200 מטר באולם

בפעם השלישית תוך שבוע וחצי: האצן הישראלי שיפר את השיא והעמיד אותו על 20.69 שניות, כשסיים במקום השלישי הכללי בתחרות בצרפת. אפריפה: "יש לי עוד הרבה מה ללמוד ואני מכוון גבוה"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
בלסינג אפריפה עם אריון נייטון | צילום: איגוד האתלטיקה

השיאים באתלטיקה הישראלית בתחילת עונת 2024 ממשיכים להישבר בקצב גבוה ואמש (שבת) היה זה בלסינג אפריפה ששיפר שוב את השיא הישראלי בריצה ל-200 מטר באולם, כשקבע תוצאה של 20.69 שניות. האתלט הצעיר ממכבי תל אביב עשה זאת בתחרות הסבב העולמי היוקרתית בלייווין שבצרפת ( World Athletics Indoor Tour- Gold). הוא ניצח בגמר ב' וסיים במקום השלישי הכללי.

לכתבות נוספות בנושא:
שיא ישראלי חדש לאדוה כהן בריצת מייל
נועה ברקמן ואבבה דגו ניצחו ב-10 ק"מ במרוץ אור יהודה
הלוחם שנפצע בעזה מגיע לרוץ לזכרו של חברו במרוץ סביון ה-14

האצן הישראלי בן ה-20 שיפר את השיא הלאומי בשלוש מאיות, שכן בשבת הקודמת הוא העמיד אותו על 20.72 שניות. למעשה, זו כבר הפעם השלישית שאפריפה שובר את השיא הלאומי במרחק הזה תוך שבוע וחצי בלבד, והוא נראה בכושר מצוין וכמי שהתאושש לגמרי מהשנה הפחות טובה שהייתה לו ב-2023, בה חווה לא מעט פציעות.

בלסינג אפריפה | צילום: איגוד האתלטיקה

בלסינג אפריפה ציין לאחר השיא: "אני מרוצה. ירדתי כבר כמה פעמים מ-21 שניות, אבל אני גם יודע שזו רק תחילת הדרך שלי באינדור. אני עוד צעיר, יש לי עוד הרבה מה ללמוד ואני מכוון גבוה. אחזור ארצה ואתחיל להתאמן כמו שצריך לעונת הקיץ".

יגאל בלון, מאמנו של אפריפה, הוסיף: "אני מאוד מרוצה. בלסינג עשה ארבע תחרויות בשבועיים וזה לא פשוט בכלל. כל ריצת 200 קבע שיא חדש, כך שאנחנו בהחלט מבסוטים מעונת החורף".

בתחרויות נוספות שנערכו אתמול – מאור טיורי (לידר ירושלים) שמתכוננת לניסיון לקביעת הקריטריון האולימפי במרתון, סיימה במקום השני בזמן של 33:52 דקות בתחרות 10 ק"מ כביש באריזונה. הקופץ לגובה יונתן קפיטולניק (מכבי ת"א) סיים במקום השישי עם גובה של 2.21 מטר בתחרות באולם בצ'כיה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג