נועה ברקמן ואבבה דגו ניצחו ב-10 ק"מ במרוץ אור יהודה

כ-1,000 רצות ורצים לקחו חלק במקצים השונים במרוץ, שנערך בסימן השבת החטופים. אמו של החטוף אלמוג מאיר ג'אן הזניקה. ארבל הנזל הצעיר הרשים ב-5 ק"מ, שיאים אישיים לנעמי בן דוד ואביב לוי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מרוץ אור יהודה | צילום: סטודיו ישראל

מרוץ אור יהודה ה-12 נערך הבוקר (שישי) בעיר בהשתתפות כ-1,000 רצות ורצים. במקצה המרכזי ל-10 ק"מ ניצחה נועה ברקמן עם זמן של 35:44 דקות. מינטאמר ביקאיה סיימה שנייה עם 36:03 דקות ונעמי בן דוד בת ה-18 סיימוה שלישית עם שיא אישי של 37:34 דקות. במקום הרביעי סיימה אלופת ישראל בטריאתלון אביב לוי עם שיא אישי משלה 37:47 דקות.

לכתבות נוספות בנושא:
הלוחם שנפצע בעזה מגיע לרוץ לזכרו של חברו במרוץ סביון ה-14
שערורייה: עורכת מגזין הריצה מואשמת כי זייפה את תוצאות המרתון שלה
האתלטיקה הישראלית מציגה: שלושה שיאים בערב אחד

במקצה המקביל לגברים, אבבה דגו היה זה שניצח לאחר שסיים בזמן של 31:34.00 דקות. הטריאתלט שחר עגור סיים שני עם 31:34 דקות ויניב ישר סיים שלישי עם 32:01 דקות. במקום הרביעי, והראשון מעל גיל 40 סיים יניב קריספל עם 33:00 דקות.

אורית מאיר מזניקה את המקצה | צילום: סטודיו ישראל

במקצה ל-5 ק"מ הרשים ארבל הנזל הצעיר (שנתון 2008) כשניצח עם 15:23 דקות, לפני דביר תובל (15:26 דקות) וטשאגר קאסה (15:31 דקות) אצל הנשים ניצחה אורלי ברהנה עם 18:13 דקות, לפני ליהי קאופמן (18:29 דקות) וליהיא שטינפלד (19:04 דקות).

המרוץ התקיים השנה בסימן השבת החטופים משבי חמאס. אורית מאיר, אמו של אלמוג מאיר ג'אן שנמצא בשבי למעלה מ-4 חודשים, הזניקה את המקצה ל-5 קילומטר ברגע מרגש במיוחד. אורית אמרה על פודיום ההזנקה: "אני רוצה את אלמוג ויתר החטופים בבית. תעשו הכול להחזיר אותם".

מרוץ אור יהודה | צילום: סטודיו ישראל

ראשת עיריית אור יהודה ליאת שוחט הזניקה את המקצה ל-10 ק"מ וציינה: "זהו יום חג לעיר שלנו וזו גאווה לחגוג אירוע ספורטיבי חשוב כל כך. הלוואי והחטופים יהיו כאן בשנה הבאה לרוץ איתנו". המחווה נמשכה גם בטקס הסיום, בו הפריחו המשתתפים בלונים צהובים שנושאים תפילה לחזרתם של השבויים.

בהמשך הבוקר התקיים מקצה עממי מיוחד ל-2 ק"מ לזכרה של לוחמת מג"ב הדר כהן ז"ל, שנפלה בשער שכם לפני 8 שנים. במקצה הזה השתתפו מאות תושבים ותלמידים שרצו יחד עם משפחתה של הדר, ההורים עופר וסיגל, וכן חיילות פלוגת הדר הקרויה על שמה. רגע מרגש נוסף התקיים עם הזנקתו של המקצה ל-300 מטר עבור משפחות עם צרכים מיוחדים.

לתוצאות מלאות מהמרוץ



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג