שיא ישראלי חדש לאדוה כהן בריצת מייל

שיא לאומי שני לאתלטית תוך שבועיים, הפעם בתחרות באולם שנערכה בבוסטון, כשקבעה 4:35.85 דקות. סיון אוירבך, השיאנית הקודמת במרחק זה, שיפרה גם היא את שיאה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אדוה כהן | צילום: רובי יהב

האתלטית אדוה כהן (מכבי ת"א) קבעה הלילה (בין שישי לשבת) שיא ישראלי חדש בריצת מייל- 4:35.85 דק' , בתחרות באולם בבוסטון. כהן שברה את השיא הלאומי שהיה שייך לסיון אוירבך ממכבי חיפה כרמל אשר עמד על 4:37.94 דק', אותו קבעה רק בדצמבר האחרון.

לכתבות נוספות בנושא:
נועה ברקמן ואבבה דגו ניצחו ב-10 ק"מ במרוץ אור יהודה
האתלטיקה הישראלית מציגה: שלושה שיאים בערב אחד
הלוחם שנפצע בעזה מגיע לרוץ לזכרו של חברו במרוץ סביון ה-14

למעשה, גם אוירבך עצמה השתתפה בתחרות ושיפרה את השיא הקודם, כשקבעה 4:36.75 דקות, אולם כהן רצה מהר יותר והיא זו שמחזיקה כעת את השיא כזכור, רק לפני כשבועיים כהן קבעה שיא ישראלי חדש בריצה ל-5,000 מטר באולם, והיא נראית בכושר טוב עם הכניסה לשנה האולימפית.

"משמח מאוד לראות שהעבודה הקשה משתלמת" אמרה כהן והוסיפה: "הייתה תחרות עם הרבה דחיפות והייתי צריכה להתעסק בעקיפה של אתלטיות כל הריצה. עם זאת, שמחה מאוד לשבור שיא אישי וישראלי בידיעה שאני מסוגלת להרבה יותר. אני עם המבט קדימה לעונת הקיץ".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג