שיא אדיר נוסף לגרטשן וולש באליפות המכללות, הישג נאה לאיילה ספיץ

האמריקאית עשתה זאת שוב, הפעם עם זמן מפלצתי של 20.37 שניות ב-50 יארד חופשי. ספיץ קבעה שיא אישי וסיימה במקום ה-13 ב-500 חופשי, לאה פולונסקי 15 ב-200 מעורב אישי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
איילה ספיץ | צילום: גלעד קוולרצ'יק, איגוד השחייה

אליפות המכללות לנשים בשחייה נמשכה הלילה (בין חמישי לשישי) עם שתי ישראליות שזינקו למים למשחי גמר ראשונים, וגם עם גרטשן וולש אחת ששוב משכתבת את כל ספרי ההיסטוריה של שיאי היארדים.

לכתבות נוספות בנושא:
הרצף נשבר: וירג'יניה הפסידה באליפות המכללות, תוצאה נהדרת ללאה פולונסקי
עם 4 ישראליות וצמד אחיות אחד מופלא: אליפות המכללות יוצאת לדרך
זהר גלילי ואור דיין במסע משותף כדי להוכיח: "כל אחד יכול לשחות!"

מהזווית הישראלית, איילה ספיץ סיימה במקום ה-13 במשחה ל-500 יארד חופשי עם שיא אישי של 4:38.00 דקות. השחיינית מנורת'ווסטרן קבעה במוקדמות 4:38.51, מה שהעניק לה את המקום בגמר ב'. התוצאה של ספיץ מקבילה בהמרה "יבשה" ל-4:08 דקות ב-400 חופשי בבריכה ארוכה, מהר יותר מהשיא הישראלי של דריה גולובטי במשחה זה.

לאה פולונסקי | צילום: גלעד קוולרצ'יק, איגוד השחייה

חברתה לאה פולונסקי, אחרי פתיחה נהדרת בשליחות בלילה הראשון, העפילה גם היא לגמר ב' ב-200 מעורב אישי, עם 1:54.34 דקות, אך סיימה רק 15 בגמר עם 1:55.27 דקות. שיאה האישי של פולונסקי, אותו קבעה העונה באליפות הקונפרנס מעט מהיר יותר, 1:53.58 דקות. כעת, היא תנסה לרשום גמר ראשון בקריירה באחד משני המשחים שנותרו לה, 400 מעורב אישי ו-200 פרפר.

בזווית העולמית, כל העיניים נישאו כצפוי לעברן של האחיות וולש, שלא אכזבו. גרטשן שברה כבר במוקדמות את השיא האמריקאי ב-50 יארד חופשי עם 20.41 שניות, ובגמר שיפרה עוד יותר ל-20.37 שניות, פער של 82 מאיות מקתרין ברקוף שהגיעה שנייה. החלום שלה להפוך לאישה הראשונה בהיסטוריה שיורדת מ-20 שניות במשחה זה עדיין קיים, אך כבר כעת מדובר בתוצאה המקבילה לזמן המהיר משיא העולם של שרה שוסטרום האגדית במשחה זה.

האחות הבוגרת במשפחה, אלכס וולש, הרשימה גם היא ב-200 מעורב אישי כשניצחה עם 1:49.20 דקות והפכה לשנייה בהיסטוריה שיורדת מ-1:50 דקות אחרי קייט דגלאס (ששחתה איתה בווירג'יניה עד השנה שעברה). השתיים עתידות להיפגש ראש-בראש במבחנים האמריקאיים למשחקים האולימפיים ביוני הקרוב. עוד הלילה, בלה סימס ניצחה את ה-500 חופשי עם 4:32.47 דקות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • אילן לולה הגיב:

    תודה רבה על הסקירה. נקווה שספיץ תשלים רביעיית 4*200 בעתיד. בעיקר אחרי שמורוז תפרוש. גולבוטי/ספיץ/גורבנקו/פולונסקי (שאיין גולנד?).

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג