הרצף נשבר: וירג'יניה הפסידה באליפות המכללות, תוצאה נהדרת ללאה פולונסקי

האליפות יצאה לדרך עם הפסד ראשון בשליחות לווירג'יניה מאז 2022, אך תתנחם בתוצאה היסטורית של גרטשן וולש ב-50 גב. השחיינית הישראלית נראתה נהדר ב-200 חופשי בשליחות של קאל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
לאה פולונסקי | צילום: גיא יחיאלי, באדיבות איגוד השחייה

אליפות המכללות בשחייה לנשים נפתחה הלילה (בין רביעי לחמישי) בג'ורג'יה עם שני משחי שליחים המרתקים, שהותירו את הצופים עם טעם של עוד. במוקד, רצף הניצחונות של וירג'יניה נעצר, גרטשן וולש בשיא מכללות מטורף וגם לאה פולונסקי פתחה את האליפות ברגל ימין.

לכתבות נוספות בנושא:
עם 4 ישראליות וצמד אחיות אחד מופלא: אליפות המכללות יוצאת לדרך
חדשות לגורבנקו? האלופה האולימפית ב-400 מעורב לא העפילה לפריז
משחה הרפאים: קיילב דרסל הלהיב וניצח, אך השעון לא עבד

גרטשן מעל כל היתר
האליפות נפתחה כמיטב המסורת במשחה השליחות 4×50 מעורב, וכבר בעצירה הראשונה של השעון ראינו את כוחה של גרטשן וולש, אחת מצמד האחיות המפורסם שצפוי לשלוט באליפות. השחיינית מווירג'יניה פתחה את השליחים ב-50 יארד גב עם זמן פשוט מטורף של 22.10 שניות, המהיר ביותר בהיסטוריה במשחה זה בשליחים (בחצי שנייה פער מהבאה ברשימה). המדהים באמת הוא שהיא עשתה זאת עם 25 ראשון "סטנדרטי" יחסית אליה של 10.98 שניות, פנייה לא מושלמת, אבל 25 שני אדיר של 11.12 שניות! הזמן שלה כל כך מהיר בגב, שהוא היה מעניק לה מקום באליפות המכללות גם במשחה ל-50 חופשי. כן כן, עד כדי כך מטורף.

מכאן, זה כבר היה שיוט קל עבור הקאוולירס, שיחד עם ג'זמין נוסטיני, קרלי נובלין ומקסין פרקר קבעו 1:31.58 דקות, רק שבע מאיות משיא המכללות שקבעו אשתקד. שנייה וחצי לאחר מכן הגיעה אוהיו סטייט ובמקום השלישי פלורידה. קת'רין ברקוף, עוד שחיינית שאמורה לככב באליפות, פתחה רק עם פסילה עבור NC סטייט (זינקה בזמן תגובה של 0.17- שניות לחתירה).

הרצף נשבר!
אחרי תשעה ניצחונות רצופים במשחי שליחים, רצף שהחל עוד ב-2022, וירגי'ניה הפסידה במשחה שליחים באליפות המכללות, ב-4×200 חופשי. גרטשן וולש כנראה חסרה מאוד לרביעייה, שנותרה אפילו מחוץ לפודיום. פלורידה רשמה ניצחון, בהובלת בלה סימס (פתיחה של 1:41.03 דקות) ואיזבל אייווי, שחברו לאמה ווייאנט ומיקיילה קרונק לזמן של 6:48.59 דקות, לפני טנסי וסנפורד. וירג'יניה, כאמור, סיימה רביעית, 24 מאיות מהארד.

לאה מאותתת
הרביעייה של קאל ברקלי אמנם לא סיפקה הופעה יוצאת דופן, אך לאה פולונסקי זרחה מעל כולן. השחיינית הישראלית זינקה אחרונה ונעלה את הרביעייה עם ה-200 המהיר בקריירה שלה, 1:42.49 דקות. בשורות מצוינות להמשך האליפות שלה, וגם בשורות לרביעיית השליחות הישראלית למשחקים האולימפיים. בכלל, השיפור של פולונסקי בסגנון החופשי ניכר השנה, כשקיזזה כשתי שניות מזמנה הטוב ביותר בשליחים אשתקד. בהמרה "יבשה" לבריכת מטרים מדובר על זמן המקביל ל-1:57 דקות (עם זינוק שליחים), אך ככל הנראה ההקבלה הנכונה יותר תעמיד אותה על 1:59, עדיין מהיר בהרבה משיאה האישי (2:00.68 דקות בזינוק שליחים)



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג