שחייני המים הפתוחים הישראלים שינסו להשיג את הכרטיס למשחקים האולימפיים

השחיינים הישראלים מכוונים להשיג את הכרטיס למשחקים האולימפיים, כשהמטרה היא שלפחות אחד מהם יעשה זאת, לראשונה בישראל בענף הזה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

רגע השיא במחזור האולימפי הנוכחי של ענף המים הפתוחים יגיע בשבת ובראשון בסטובאל, פורטוגל, עם תחרות ההעפלה האולימפית, אשר תכריע מי יהיו השחייניות והשחיינים אשר ייקחו חלק במשחה הארוך ל-10 ק"מ בטוקיו. שחיינית ישראלית אחת, אווה פביאן, תזנק למים ביום התחרות הראשון ושני שחיינים ישראלים, יובל ספרא ומתן רודיטי, יזנקו ביום שלמחרת.

63 גברים ו-47 נשים מכל העולם לוקחים חלק בתחרות, במטרה להשיג את 15 הכרטיסים הנותרים לטוקיו. על מנת להעפיל, על הישראלים לסיים בין תשעת המקומות הראשונים בחישוב של אחד או אחת למדינה. שאר הכרטיסים יחולקו לפי נציגות יבשתית (אחד ליבשת) וכן לנציג ולנציגה המהירים ביותר מהמדינה המארחת יפן.

מאמן נבחרת ישראל במים פתוחים אמיר עופר מסר מפורטוגל: "האווירה בנבחרת מצוינת ואנחנו מתרגשים ומצפים לתחרות. אתר התחרות בסטובאל מאתגר ומאופיין בזרמים בכיוונים שמשתנים תוך כדי המשחה ובמים קרים, סביב 19 מעלות. השחיינים הישראלים מכוונים להשיג את הכרטיס למשחקים האולימפיים, כשהמטרה היא שלפחות אחד מהם יעשה זאת, לראשונה בישראל בענף הזה".

נבחרת ישראל במים פתוחים בפורטוגל | צילום: באדיבות איגוד השחייה



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • א.ר. הגיב:

    למאמן עופר מברוק!!! גם לך מגיע כל הכבוד!
    תנו בראש ותהנו גם מהחוויה.
    תצברו נסיון ותמשיכו להתקדם בתחום. אני בטוח שיש לנו מה לתרום במים הפתוחים!
    בהצלחה לאורך כל הדרך!!!

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג