מים פתוחים: ניצחונות לפביאן ורודיטי בתחרות הקריטריונים באילת

תחרות הקריטריונים בשחייה במים פתוחים נערכה היום (שני) באילת וזימנה תחרות איכותית וגם קרבות מרתקים בין הישראלים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

תחרות הקריטריונים בשחייה במים פתוחים נערכה היום (שני) באילת וזימנה תחרות איכותית וגם קרבות מרתקים בין הישראלים. במשחה המרכזי ל-10 ק"מ, היה קרב גדול אצל הגברים, בסיומו ניצח מתן רודיטי (בני הרצליה), במקום השני הגיע עדו גל (מכבי קרית אונו), אשר בכך קובע את הקריטריון לאליפות אירופה בבודפשט. שלישי היה יובל ספרא (הפועל עמק יזרעאל) ורביעי קרוב למובילים היה שחיין הנוער יונתן אחדות (הפועל ירושלים).

אצל הנשים, השיגה אווה פביאן (הפועל בית שמש) ניצחון מרשים ובפער ניכר, כאשר את הסיבובים הראשונים אף החזיקה כמעט בקצב של הגברים, בכך אווה מצטרפת לספרא ורודיטי ומאשררת עם הישגה את השתתפותה בתחרות הקריטריון האולימפי. תחרות זו, שיועדה להיערך ביפן בחודש מאי, נדחתה ותיערך בסופו של דבר בפורטוגל ב-19 וב-20 ביוני. כל השלושה ישתתפו גם באליפות אירופה בבודפשט בחודש מאי. במקום השני אצל הנשים הגיעה אורין גבלן (הפועל עירוני הוד השרון) ושלישית טל אשכנזי (הפועל עמק יזרעאל).

המנצח מתן רודיטי אמר בסיום: "היה משחה מצוין, מאוד טקטי, ניסיתי כל מיני טקטיקות ושמח שזה הצליח. הצעד הבא זה ההכנות לתחרות ההעפלה לטוקיו ולשם עכשיו אני מכוון להגיע בשיא הכושר. המנצחת אווה פביאן הוסיפה: "היה ממש כיף, תמיד כיף באילת. שמחתי שהתחרות נערכה לנשים ולגברים ביחד כי זה היה אתגר בשבילי, הבנים מאוד קשוחים אז לא היה קל להחזיק איתם וזה נתן לי, וראיתי שגם לשאר הבנות, אימון טוב. עכשיו חוזרים מיד לאימונים כדי לתת פוש לקראת התחרות בפורטוגל".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג