מתן רודיטי ואווה פביאן הם אלופי ישראל בשחייה במים פתוחים

אחרי שלושה ימים של שחייה בים סוף, אליפות ישראל והסבב האירופי הסתיימו באילת. פביאן זכתה בדאבל וסיימה רביעית כללית בין הנשים ב-10 ק"מ; רודיטי שמר על התואר ושי טולדנו ניצח ב-5 ק"מ
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אווה פביאן חיה זבלודוף אביטל פליישמן על הפודיום של אליפות ישראל בשחייה במים פתוחים
אווה פביאן חיה זבלודוף אביטל פליישמן על הפודיום של אליפות ישראל בשחייה במים פתוחים

אליפות ישראל בשחייה במים פתוחים הסתיימה היום (ראשון) באילת, כשבמקביל התקיימה גם התחרות במסגרת הסבב האירופי בשחייה ל-10 קילומטרים. מתן רודיטי הצליח לשמור על התואר שלו כאלוף ישראל ב-10 קילומטרים, אחרי שסיים ראשון מבין הישראלים ובמקום השישי הכללי בזמן של 1:51:35 שע'. הוא הקדים ב-7 שניות את שחר רסמן, שסיים במקום ה-16 באליפות העולם האחרונה והפעם סיים במקום ה-12 הכללי. יובל ספרא סיים שלישי בין הישראלים ו-13 כללי בזמן של 1:51:44 שע'.

אווה פביאן חיה זבלודוף אביטל פליישמן על הפודיום של אליפות ישראל בשחייה במים פתוחים

אלופת עולם היא כבר היתה, אבל פעם ראשונה שהיא אלופת ישראל. אווה פביאן בראש הפודיום | צילום: איגוד השחייה

המנצח בסבב האירופי היה ההונגרי כריסטוף רסובסקי שסיים בזמן של 1:50:54 שע'. הוא הקדים את שני הרוסים קיריל אברוסימוב (1:50:56) וייבגני דרטצב שמחזיק ב-5 מדליות מאליפויות העולם במים פתוחים (1:51:02 שע').

במשחה לנשים, העולה החדשה מארצות הברית אווה פביאן (אלופת עולם לשעבר במים פתוחים) סיימה במקום הרביעי הכללי והראשון מבין הישראליות בזמן של 2:04:18 שע'. היא היתה רחוקה בשלוש שניות מהשלישית מהרוסיה אנסטסיה קרפיבינה, כאשר המנצחת היתה ניקולט ז'ילאגי ההונגריה (2:04:13). שנייה בין הישראליות היתה עדן גירלואנצה שסיימה במקום ה-14 הכללי עם 2:04:36 שע' ושלישית סיימה אביטל פליישמן עם 2:11:20 שע' (מקום 25 כללי).

שמר על התואר. מתן רודיטי | צילום: באדיבות איגוד השחייה

אליפות ישראל יצאה לדרך כבר ביום שישי עם המשחה ל-5 קילומטרים, שבו ניצח שי טולדנו בזמן של 56:12 דק' (מקום 6 כללי) והקדים בשתי שניות את יובל ספרא (8 כללי), כששחר רסמן סיים שלישי עם 56:17 דק' (10 כללי). אצל הנשים, אווה פביאן השלימה למעשה דאבל אחרי שביום שישי ניצחה ב-5 קילומטרים בזמן של 1:02:51 שע'. היא היתה איטית ב-30 מאיות מהמנצחת הרוסיה מריה בבקינה. שנייה בין הישראליות סיימה עדן גירלואנצה (1:03:24) שדורגה גם 6 כללי, ושלישית (7 כללי) חיה זבלודוף (1:03:26).




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג