"רצים, מחבקים ומחזקים": כ-1,000 איש רצו באילת לציון חודש לאסון 7.10

האילתיים והמפונים מהעוטף התאספו לרוץ יחד בטיילת בעיר במפגן עוצמתי. נבחרת ישראל בשייט בהובלת שחר צוברי ושחר טיבי, כמו גם קבוצות הספורט העירוניות, לקחו חלק. גיא ניב ונימי כהן הובילו את המסלול על האופניים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
הריצה באילת | צילום: עיריית אילת

בכל רחבי הארץ ציינו אתמול (שלישי) חודש למתקפה הרצחנית של 7 באוקטובר, שהחלה את המלחמה. עשרות טקסים ועצרות זיכרון נערכו, בפרט באזורים בהם נמצאים הניצולים מהעוטף שפונו מבתיהם. בעיר אילת, שמארחת רבים מהמפונים מהדרום ומהצפון, ציינו את היום גם דרך ריצה משותפת של 7 ק"מ לאורך הטיילת הצפונית בעיר.

לכתבות נוספות בנושא:
אלפים רצו בהרצליה למען מיה ואיתי: "מכירים את הכוח של עולם הריצה ביחד"
"רצים בשבילם": מפגן למען החזרת החטופים במרתון ניו יורק
"רצים עד שכולם יחזרו": צפו בכתבה על הריצה להשבת החטופים

קרוב ל-1,000 איש לקחו חלק בריצה, שכונתה "רצים, מחבקים ומחזקים", בהם מפונים מהעוטף ומהצפון, תושבי העיר, נציגי נבחרת ישראל בשייט, בהובלת שחר צוברי ואלופת העולם שחר טיבי, וכן קבוצות הספורט המקומיות, כולל הפועל אילת בכדורסל, בני אילת בכדורגל, וקבוצות השחייה והטריאתלון בעיר. לאחר שירת התקווה המשותפת, הזניקו את הרצים והרצות אלה ברברמן ושלושת ילדיה, שאביהם חטוף בעזה.

נבחרת השייט עם ראש עיריית אילת | צילום: עיריית אילת

את הרצים הובילו רוכבי האופניים של תנועת הנוער ברטלי, שפתחה מרכז חוסן בעיר, כשבראשם על האופניים הרוכב הישראלי הראשון בטור דה פראנס גיא ניב ונימי כהן. על הטיילת פגשו הרצים במיצג חי של תלמידי המכינות, שעמדו עם תמונות החטופים, שכולם מייחלים להשבתם במהרה.

נימי כהן וגיא ניב בהובלת הריצה | צילום: עיריית אילת

ראש העירייה אלי לנקרי, שגם לקח חלק בעצמו בריצה, אמר: "כולנו מבכים את הנופלים, מצדיעים ללוחמים, חרדים לחטופים ומחבקים את המשפחות. מתוך הכאב הנורא והזעם, מתפרצת רוח ישראלית כבירה ומרגשת שהיא סמל לאומץ, אהבה וערכיות – מאות אלפים נלחמים בגבורה בחזיתות השונות, וכל היתר תורמים למאמץ המלחמתי בחיזוק העורף הישראלי. למרות שכולנו עדיין קצת שבורים, אנחנו לרגע לא נשברים! התשובה שלנו לכל מי שמבקש את רעתנו היא ברורה – אנחנו כאן היום ולעולם".

הריצה באילת | צילום: עיריית אילת

בעיר אילת מתקיימות ממש מימיה הראשונים של המלחמה שלל פעילויות ספורטיביות שמטרתן לתת הפוגה לתושבי העוטף המפונים, ומשותפות להם ולתושבי העיר. שחייה משותפת בים, שיעורי שחייה בבריכות במלונות, אימוץ של קבוצות השחייה והטריאתלון, אופניים כדורעף, פוצ'יוולי ועוד. הכל בזכות טוב ליבם של מתנדבים ותורמים ולמען אלו שעברו תופת. את רשימת הפעילויות המתעדכנת תוכלו למצוא באתר של הדר בן דרור, שיוזמת ומפיקה רבות מהפעילויות בהתנדבות, אליה גם תוכלו לפנות אם תרצו לקחת חלק, לתרום ולהתנדב.

רצים למען החטופים באילת | צילום: עיריית אילת



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג