אלפים רצו בהרצליה למען מיה ואיתי: "מכירים את הכוח של עולם הריצה ביחד"

בין ההתארגנויות הרבות בימים אלו למען השבת החטופים בלטה הריצה המשותפת בהרצליה. רן אלתרמן שהיה מהמארגנים: "קיבלתי שיעור בהורות, כמה האהבה שלנו לילדים שלנו היא בלתי נגמרת". וגם: הריצה של תושבי העוטף בחדרה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
הריצה למען החטופים בהרצליה | צילום: נוגה שלף דביר

היוזמות של הספורט בכלל והריצה בפרט למען העלאת המודעות לחטופים הן רבות ומבורכות, כשבסוף השבוע האחרון ראינו לכך שיא חדש עם אלפי רצים ורצות שתמכו, בין אם באופן פרטני ובין אם באופן מאורגן. אחת הריצות המשותפות הגדולות ביותר הייתה בפארק הרצליה, בשיתוף העירייה, אליו הגיעו אלפים בשבת בבוקר כדי לרוץ למען השבתם של מיה ואיתי רגב, תושבי העיר אשר יצאו לרקוד בפסטיבל "נובה", ונחטפו לעזה.

לכתבות נוספות בנושא:
"רצים עד שכולם יחזרו": צפו בכתבה על הריצה להשבת החטופים
מאילת עד הצפון: קהילת הרצים התגייסה למען החזרת החטופים
עם שמות החטופים על הידיים: משחה מיוחד נערך ב-3 חופים במקביל

האם מירית אמרה לפני הריצה לנוכחים: "היום לפי חודש, בשעה הזו בערך חיינו הפכו לשבר, דאגה ופחד לשלומם של ילדנו שנחטפו. הלב שלנו שם, בחרדה ובכאב גדול, אבל אנו פועלים בלי הפסקה במסע להשבתם לכן חשוב שקולנו ישמע. וקול הצעקה ככל שתהיה גדולה תפעיל לחץ שהילדים יחזרו.  מיה ואיתי, שני ילדים שמחים שיצאו לרקוד ולשמוח, עם תכניות לעתיד ועם חלומות גדולים. הם ספורטאים שפעילות גופנית היא ערך מרכזי עבורם ועבורנו. ולכן בחרנו לאחד כוחות באמצעות ריצה להשבתם הביתה".

"אנחנו מכירים את הכוח של עולם הריצה ביחד, זו אחווה שמושכת אותנו קדימה בשגרה וגם במשבר. עדיין מרוגשים ומלאים מההמונים, שבאו לתמוך בנו היום, ושלחו אל מיה ואיתי תפילה ותמיכה. זה מגדיל את האור ואת מעגל ההשפעה ואנחנו שואבים מכך כח ואופטימיות. ושמענו כמה זה מחזק את מי שבא לתמוך. תשאירו את מיה ואיתי שלי ואת כל החטופים בתודעה, כדי שקולנו ישמע. ותמשיכו לחבק אותנו בהתמודדות הזו".

מי שנרתם לסייע בארגון מראשיתו היה המאמן והטריאתלט רן אלתרמן, ששיתף בסיום: "מאז ומעולם שמעתי את המשפט 'הכל בראש', ולא תמיד הסכמתי איתו. בעבר אפילו כתבתי על זה פוסט, וניסיתי להסביר שמה זה משנה כמה הספורטאי חזק בראש, אם הוא לא מתאמן מספיק כדי להביא את "הראש" לידי ביטוי. היום הייתה לי את הזכות לרוץ וללוות את מירית, אמא של מיה ואיתי רגב, אשר נחטפו לפני 4 שבועות. כשרצתי לצד מירית, אחרי בערך 200 מטר, הרהרתי עם עצמי אם היא בכלל תצליח לסיים את המסלול של ה-2.5 ק"מ.

ההורים של מיה ואיתי רגב עם רן אלתרמן בריצה | צילום: עדי ברקוביץ'

"היא התנשפה והיה נראה שהיא עוד רגע מפסיקה. אבל היא לא הפסיקה, ואפילו יצאה לעוד הקפה של 1 ק"מ. ואז אמרתי לעצמי, 'וואלה זה הכל בראש'. מירית רצה על אדי הכוח שהיא קיבלה מכמות הרצים המטורפת שהגיעה לרוץ איתה. תוך כדי הריצה הסתכלתי לאחור וראיתי שובל, שלא נגמר, של כל כך הרבה אנשים שהגיעו לרוץ איתה, והתחושה שלי הייתה שהיא רצה רק בזכותם, ולמען הילדים שלה. אז תודה לכל אלפי האנשים שהגיעו היום כדי לרוץ עם מירית ואילן. ותודה רבה למירית שנתנה לי שיעור בהורות והזכירה לי כמה האהבה שלנו לילדים שלנו היא בלתי נגמרת".

ההמונים בהרצליה לפני הריצה למען החטופים | צילום: ארז ויולי כרמל

רצים עם העוטף בחדרה
התארגנות ריצה נוספת בסוף השבוע הייתה בחדרה, שם למעלה מ-100 רצים ורצות מקבוצות הריצה בעיר, יחד עם תושבי העוטף המתארחים בחדרה מפרוץ הלחימה, רצו יחד. בין הרצים היו גם כמה מקבוצת הטריאתלון "אתגרית עוטף עזה", ששוהים בעיר.

מי שיזמה את הריצה הייתה מחלקת הספורט של עיריית חדרה. כשבין הרצים ראש העיר ניר בן חיים ומנכ"לית העירייה זיוה הימברג. בסיום הריצה התקיים טקס מרגש בו נשאו תפילה להשבת החטופים במהרה ולשלום חיילי צה"ל וכוחות הביטחון. הימברג אמרה: "יש לנו זכות גדולה לארח את תושבי יד מרדכי בימים קשים אלה, ולהעניק להם ולו במעט תחושה של בית".

הריצה למען תושבי העוטף בחדרה | צילום: שלומי גבאי, דוברות עיריית חדרה



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג