עם שמות החטופים על הידיים: משחה מיוחד נערך ב-3 חופים במקביל

כ-140 שחייניות ושחייני עולם המים שחו בחיפה, שדות ים ובאילת למען החזרת החטופים, כשכתבו את כל שמות החטופים על כפות הידיים ואיתם שחו. אורי סלע: "זה היה מאוד עוצמתי וקשה"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
המעגל בסיום השחייה של עולם המים | צילום: אורי סלע

כ-140 שחייניות ושחיינים עולם המים ערכו בשבת האחרונה משחה מיוחד למען החזרת החטופים. המשחה יצא משלושה חופים במקביל – באילת, בשדות ים ובחיפה – כאשר השחיינים והשחייניות כתבו את כל שמות החטופים הידועים על כפות הידיים ואיתם נכנסו למים.

ההתכנסות בחופים הייתה בשעת בוקר מוקדמת, ממש לפני עלות השחר, ולאור פנסים כתבו השחיינים והשחיינים בזה אחר זה את שמות החטופים (באמצעות טוש עמיד במים), מתוך רשימת השמות הידועה. עם עלות השחר, נכנסו במקביל השחיינים בכל שלושת החופים, כשכל אחד שחה לפי יכולתו מבחינת קצב ומרחק (בין 2 ל-7 ק"מ). בזמן המשחה, מספר החטופים עמד על 226, וכולם נכתבו על ידי השחיינים. מאז, עודכן המספר ל-239 חטופות וחטופים שנמצאים מאז ה-7 באוקטובר בשבי החמאס בעזה. בסיום הופץ סרטון המשחה באנגלית גם ברשתות החברתיות ובקהילת השחייה מעבר לים.

הבעלים של עולם המים ועוזר המאמן של נבחרת ישראל בשחייה במים פתוחים אורי סלע סיפר לשוונג על היוזמה: "אורון ברבר, אחד מהמאמנים שלנו העלה את הרעיון, במיוחד שפתחו חלק מהחופים. החלטנו להתארגן בשלושה מקומות במקביל, כשחלק מהשחיינים כתבו שני שמות על הידיים וחלק כתבו שם אחד, כך שכולם יופיעו. מי שידענו, כתבנו גם את הגיל שלו. אחר כך עשינו מעגל בכל אחד מהחופים, עם כל השמות ודגל ישראל במרכז, מעגל מאוד מאוד עוצמתי, כשרבים לא יכלו לעצור את הדמעות".

עוד הוסיף: "אני חושב שהחוויה הכי קשה, כואבת וחזקה היא כשאתה שוחה ואתה מדי פעם נעצר, מסתכל על היד, רואה את השם כתוב שם ומבין את המשמעות. לאנשים ממש היה קשה לחזור לנשום רגיל אחרי זה במעגל. ניסינו להעביר דרך תפילה חזקה, של הרבה אנשים בכל מיני מקומות בארץ, מהצפון עד הדרום, ליצור מעגל אנרגיה שכזה. הקשר בין המים לחופש, ומה שכל זה מייצג עבורנו… המסר הזה של 'לחופש נולדו' – הוא עוצמתי במיוחד במים. מייחלים לשובם במהרה".

שמות החטופים על הידיים | צילום: עולם המים

המשחה למען החטופים | צילום: עידו בר שי



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג