"רצים בשבילם": מפגן למען החזרת החטופים במרתון ניו יורק

עשרות ישראלים רצו את המרתון עם מסר למען החטופים על חולצתם, כשעוד מאות הניפו את דגלי ישראל ותמונות החטופים לצידי המסלול. שני גרנות-לובוטן: "לא ניתן לעולם לשכוח את זוועות חמאס ואת אהובינו שנחטפו"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
המפגן הישראלי במרתון ניו יורק | צילום: לירי אגמי

מרתון ניו יורק שנערך אתמול (ראשון)  לצד ההישג הספורטיבי הנהדר של מארו טפרי שסיים במקום השישי במקצה העלית היוקרתי, רצו על המסלול עוד 45 ישראלים וישראליות, ולצידי המסלול היו עוד עשרות רבות, מלווים ובני הקהילה הישראלית המקומית. כולם התאחדו למטרה נוספת מלבד הריצה – להזכיר לעולם את למעלה מ-240 החטופים והחטופות הנמצאים כבר ארבעה שבועות בשבי חמאס.

לכתבות נוספות בנושא:
הישג נהדר: מקום 6 למארו טפרי במרתון ניו יורק, שיא מסלול לטולה
מארו טפרי: "מקדיש את המרתון הזה לחיילי צה"ל וכוחות הביטחון"
תכנית אימונים למרתון למתקדמים: כך תרדו מגבול 4 השעות, חלק 1

רצים למען החטופים במרתון ניו יורק | צילום: לירי אגמי

מרתון ניו יורק הוא כידוע אחד מששת המייג'ורים של עולם המרתון עם כ-50 אלף רצים ורצות מכל העולם. כמו כן, זהו גם אחד מאירועי הריצה הגדולים והמתוקשרים בעולם. בכל שנה מגיעים אליו ישראלים רבים כיעד נחשק לשאיפות הספורטיביות שלהם, אולם הפעם רבים מהם, נאלצו לוותר על הטיסה וההשתתפות בגלל המצב הביטחוני.

אלו שהגיעו, ניצלו את הבמה להבעת המסר החשוב ורצו עם חולצות מטה משפחות החטופים, וכן עם תמונות הילדים השבועיים ודגלי ישראל. גם לצידי הדרך, חלפו רבבות הרצים לצד עשרות דגלי ישראל ותמונות החטופים בקהל, בין היתר יחד עם המסר: "Run for their lives – Because Time is running out".

יורם בראל במרתון ניו יורק למען החטופים | צילום: לירי אגמי

אחת ממארגנות היוזמה, שני גרנות-לובטון, המתגוררת בניו יורק, סיפרה: "הגענו היום להזכיר לעולם את התינוקות והילדים הישראלים שלא זוכים לשום סיוע הומניטרי ואין למשפחותיהם קצה חוט מה מצבם. העולם ממשיך, ניו יורק לא מפסיקה לרגע – אבל הלב של כולנו נותר באותה שבת ארורה לפני ארבעה שבועות בה נרצחו ונחטפו מאות רבות של חפים מפשע. נמשיך להניף את תמונותיהם מעל לכל במה ולא ניתן לעולם לשכוח את זוועות חמאס ואת אהובינו שנחטפו".

המפגן הישראלי במרתון ניו יורק | צילום: לירי אגמי

רצים למען החטופים במרתון ניו יורק | צילום: לירי אגמי



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג