"רוצים לעשות משהו גדול": שגיב, לבנון ואשד יזנקו למשחקי אירופה בפולין

שלושת הטריאתלטים הישראלים יזנקו למקצה האולימפי בקראקוב, עם מסלול מישורי מהיר, אך גם סיכוי לגשם. שחר שגיב מדורג שישי לפי הדירוג העולמי ומכוון להישג. המנהל המקצועי ליאור כהן: "רוצים להמשיך את המומנטום הטוב של הנבחרת"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
ליאור כהן, שחר שגיב ואיתמר לבנון | צילום: הוועד האולימפי בישראל, עודד קרני

שלושה טריאתלטים מנבחרת ישראל – שחר שגיב, איתמר לבנון ואיתמר אשד, ישתתפו מחר (רביעי) במשחקי אירופה בפולין. ב-11:00 שעון ישראל (שידור חי בערוץ הספורט) יוזנק מקצה הגברים למרחק האולימפי (1.5 ק"מ שחייה, 40 ק"מ רכיבה על אופניים ו-10 ק"מ ריצה), בהשתתפות 63 טריאתלטים מכל רחבי היבשת.

התחרות תיערך בעיר קראקוב, כאשר השחייה תיערך באגם עם טמפרטורת מים של כ-24 מעלות ללא חליפות. משם יעברו הספורטאים למסלול רכיבה מישורי לחלוטין ולא טכני, שכולל שמונה הקפות של 5 ק"מ כל אחת. גם מסלול הריצה מישורי ומהיר וכולל ארבע הקפות של 2.5 ק"מ כל אחת.

לכתבות נוספות בנושא:
אני חייב/ת להשתפר! אבל איך? || האזינו לפודקאסט
מקום 26 לאיתמר אשד בקנדה, צפוי להיכנס לראשונה לתמונת המשחקים האולימפיים בפריז
בפעם ה-3 ברצף: שחר שגיב הוזמן לסופר ליג, ליגת הטריאתלון הטובה בעולם

שחר שגיב באימון בפולין | צילום: הוועד האולימפי בישראל, עודד קרני

אחד מסימני השאלה סביב התחרות הוא מזג האוויר. בימים האחרונים חוו הספורטאים חום כבד עם קרוב ל-30 מעלות, אולם היום צנחו הטמפרטורות וגשום במיוחד. מחר התחזית היא ל-21-19 מעלות בשעת התחרות, עם סיכוי מסוים לגשם, שיכול גם להשפיע רבות על התחרות.

האולימפי ואלוף ישראל שחר שגיב מגיע לתחרות כמדורג השישי מבין המתחרים לפי הדירוג העולמי וחושב בגדול, כולל מאבק על המקומות הראשונים בדבוקה המובילה. זאת, אחרי אליפות אירופה במדריד, בה היה בדבוקה המובילה לאורך חלק ניכר מהמרוץ, אולם נחלש בריצה האחרונה וסיים במקום ה-19.

איתמר אשד נחת אמש ממונטריאול וישלים תחרות שלישית בעשרה ימים, כאשר אחרי המקום ה-15 בגביע העולם במקסיקו ומקום 26 בסבב אליפות העולם בקנדה, הוא מקווה לסיים שבוע וחצי מוצלח עם ניקוד יקר נוסף לדירוג העולמי והדירוג האולימפי. איתמר לבנון, לאחר תחרות אישית מוצלחת באליפות אירופה במדריד, ינסה גם הוא לגרוף ניקוד אולימפי חשוב.

איתמר אשד | צילום: צלמי שוונג

את הספורטאים מלווים המנהל המקצועי של איגוד הטריאתלון והמאמן בנבחרת ליאור כהן ואיש הצוות הרפואי דוד רזניק. כהן סיפר לשוונג: "אנחנו מקווים כי ברמת המשלחת נעשה מחר דברים גדולים באמת ונמשיך מומנטום טוב ברמת הנבחרת הישראלית בכל האמור להתקדמות בדירוג העולמי, והדירוג האולימפי בפרט. בהזדמנות זו נודה לכל אנשי הצוות של הוועד האולימפי והיחידה לספורט הישגי על הסיוע הרב בכל הקשור למשלחת הישראלית שלנו לכאן".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג