רועי זוארץ ונועה שפייזר ניצחו בטריאתלון אילת

הטריאתלטים המובילים בארץ כבר לא מתחרים על התואר באילת, אבל היו שם בתחרויות השונות. רועי זוארץ ניצח במקצה האולימפי, ליאן ויתקין בספרינט לנשים, יואב אביגדור הוא אלוף ישראל לנוער ושירה כץ ניצחה בנערות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
טריאתלון אילת 2017
טריאתלון אילת 2017

בסוף השבוע התקיימה באילת אליפות ישראל בטריאתלון, שלפחות מבחינת ספורטאי הצמרת הפכה השנה לטריאתלון אילת – אירוע שהוא כבר לא מהווה עבורם אליפות, מאחר ובמקרה שלהם אליפות ישראל הועברה לטריאתלון תל אביב. על התארים הלאומיים התחרו באילת בקטגוריות הגיל השונות ובגילאי הנוער.

זינוק לטריאתלון אילת 2017

בגילאי הנוער, זה עדיין הטריאתלון החשוב ביותר בעונה | צילום: יוסי רובננקו

המקצה האולימפי מבחינת ספורטאי העילית היה כאמור לפרוטוקול, אבל המנצח בו היה אחד מהם, רועי זוארץ המקומי, שהתחרה די לבד וחצה את קו הסיום בזמן של 2:01:20 שע'. עידן אפסימון סיים שני (2:08:39) ושי פורת שלישי (2:12:23). אצל הנשים חלק מספורטאיות העילית התחרו במקצה הספרינט, בו ניצחה ליאן ויתקין בזמן של 1:06:36 שע' והקדימה בשתי דקות וחצי את נועם פישמן. במקצה האולימפי לנשים ניצחה נועה שפייזר בזמן של 2:43:50 שע'. בספרינט לגברים ניצח די בקלות נועם רונן בזמן של 1:02:11 שע' והקדים ביותר משלוש דקות את איתמר מאיירס.

רועי זוארץ בטריאתלון אילת 2017

פרח במסלול הביתי שלו. רועי זוארץ | צילום: יוסי רובננקו

בתואר אלוף ישראל לנוער זכה יואב אביגדור, שסיים השנה 9 באליפות אירופה לנוער. הוא סיים את מקצה הספרינט בזמן של 56:40 דק' והקדים ב-11 שניות את רז חיים. איתמר לבנון סיים שלישי עם 57:03 דק'. אצל הנערות היה קרב צמוד מאוד בין שירה כץ לרז פרדוסו, שהסתיים בניצחונה של הראשונה בזמן של 1:03:50 שע', שנייה אחת בלבד לפני פרדוסו. נגה גוטליב סיימה שלישית עם 1:05:28 שע'.

טריאתלון אילת 2017

עכשיו הטריאתלטים יוכלו לנשום קצת, חוץ ממי שיגיע לישראמן | צילום: יוסי רובננקו

אחד הכוכבים של אליפות ישראל בקטגוריות הגיל בשנים האחרונות הוא ויטלי פרוסט, שניצח בפעם השישית בקטגוריית הגיל שלו שכיום היא 45-49. פרוסט סיים את המקצה האולימפי בזמן של 2:10:35 שע' והקדים בשבע דקות וחצי את שלום אזולאי, כשאמיר שחר סיים שלישי. עינב ורד ניצחה בקטגוריה זו בין הנשים. בקטגוריות גיל מעל 50 המתחרה הבולט היה המאמן יורם לבב עם 2:26:28 שע'.

ביומה השני של האליפות התקיימה גם תחרות השלשות, כשבמקצה האולימפי ניצחה השלשה של גיא כפתורי בזמן של 2:16:28 שע' לפני השלשה של האחים שגיב (שחר, רן ותומר) שסיימה בזמן של 2:22:50 שע'.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג