רון דרמון חזר להתחרות, סיים במקום ה-20 במקסיקו

כחודשיים וחצי לאחר שנפל מאופניו בניו זילנד ושבר את עצם הבריח, הטריאתלט הישראלי הבכיר השתתף בתחרות ספרינט במסגרת סבב גביע העולם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
רון דרמון

הטריאתלט הישראלי שהכי קרוב היום לקריטריון האולימפי, רון דרמון, חזר להתחרות אתמול (ראשון) אחרי שהחלים מניתוח לאיחוי שבר בעצם הבריח. כזכור, דרמון נפצע כשנפל מאופניו בתחרות הסבב העולמי באוקלנד שבניו זילנד בסוף מארס, ואת הניתוח עבר באוסטרליה כעשרה ימים לאחר מכן.

רון דרמון טריאתלט ישראלי רוכב על אופניים

חזר לעניינים. רון דרמון | צילום: Con Chronis

בתכנון המקורי דרמון היה אמור להתחרות במשחקים האירופיים בבאקו, אבל הפציעה מנעה ממנו לעשות את ההכנות המתאימות לתחרות הזאת. ביום שבו חבריו לנבחרת התחרו בטריאתלון למרחק האולימפי בבאקו 2015, גם דרמון חזר להתחרות ובמקרה שלו בטריאתלון ספרינט בתחרות במסגרת הסבב העולמי שהתקיימה בהואטולקו שבמקסיקו.

דרמון סיים במקום ה-20 (מתוך 56 מסיימים) אחרי שחצה את קו הסיום בזמן של 1:00:38 שעה. הוא יצא מהים 20 שניות אחרי המוביל בשחייה שגם סיים שני בסופו של דבר (מקסימיליאן שווץ הגרמני), וצימצם פערים בקטע הרכיבה שבו הוא קבע את הזמן השביעי מבין כל המתחרים. את הריצה ל-5 קילומטרים הוא סיים בזמן של 16:50 דקות שהוא יחסית איטי ביחס לתוצאות שהוא משיג בדרך כלל. בסופו של דבר דרמון היה איטי ב-1:13 דקה מהמנצח המקסיקני אירווינג פרז.


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג