באקו 2015 || אמתי יונה סיים במקום ה-35; אביטל גז סיימה במקום ה-38 והאחרון

הטריאתלטים הישראלים היו רחוקים מהדבוקות המובילות בבאקו. שחר שגיב סיים במקום ה-37 בגברים, ואביטל גז סיימה במקום ה-38. האלופים הם גורדון בנסון וניקולה ספיריג
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אמתי יונה באקו

תחרויות הטריאתלון במשחקים האירופיים באקו 2015 הסתיימו היום (ראשון) בצהריים עם הטריאתלון האולימפי לגברים. שני הנציגים הישראלים במרוץ הזה, אמתי יונה ושחר שגיב, חצו את קו הסיום כ-6 דקות אחרי המנצח הבריטי גורדון בנסון. יונה, שיצא מהמים אחרי שחר שגיב, סיים בסופו של דבר במקום ה-35 בסוף התחרות אחרי שרץ את 10 הקילומטרים בזמן של 32:32 דק'. הוא קבע זמן של 1:54:25 שע'. שחר שגיב חצה את קו הסיום בזמן של 1:55:18 שעה וסיים במקום ה-37. 46 מתחרים חצו את קו הסיום, ו-11 נוספים פרשו במהלך התחרות.

באקו

בריטניה שלטה בטריאתלון לגברים

בתחרות לנשים שהתקיימה בשבת הנציגה הישראלית היתה אביטל גז, אלופת ישראל בטריאתלון למרחק האולימפי. היא סיימה במקום ה-38 והאחרון מבין הספורטאיות שהצליחו להגיע לקו הסיום, כשעשר מתחרות פרשו במהלך הדרך או היו בפיגור גדול מדי והורדו מהמסלול. גז חצתה את קו הסיום בזמן של 2:20:20 שע'. המנצחת היתה האלופה האולימפית משוויץ, ניקולה ספיריג, שקבעה 2:00:28 שעות. רייצ'ל קלאמר ההולנדית סיימה שנייה (2:01:44) וסגנית האלופה האולימפית, ליסה נורדן משבדיה, סיימה שלישית (2:01:46).

באקו

11 טריאתלטים פרשו במהלך התחרות. שחר שגיב

עוד כתבות טריאתלון
למה ציפו הטריאתלטים הישראלים לפני היציאה לבאקו? 
איתמר אלסטר ומארי אליאס הם אלופי ישראל בטריאתלון ספרינט 
הטריאתלטים הצעירים קטפו 5 מתוך 6 מדליות בליטא 

אמיתי יונה אביטל גז אלופי ישראל בטריאתלון

חוזרים למציאות. אמתי יונה ואביטל גז | צילום: איגוד הטריאתלון

גם ללא האחים ג'ונתן ואליסטר בראונלי, בריטניה שלטה בטריאתלון לגברים. אחרי שריצ'רד וארגה הסלובקי היה המהיר ביותר במים, מי ששלטו באופניים היו תומאס בישופ ופיליפ גרייבס, אבל גורדון בנסון שהוא אלוף אירופה עד גיל 23 המתין בסבלנות לפריצה שלו שהגיעה מיד עם תחילת הריצה ל-10 קילומטרים בדרך לניצחון בזמן של 1:48:31 שעה. ז'ואו סילבה הפורטוגלי, אחד הטריאתלטים המובילים בעולם כיום, הצליח לסגור פערים בריצה (30:25 דקות) אבל זה הספיק לו רק כדי לסיים במקום השני במרחק של 11 שניות מבנסון. רוסטיסלב פבצוב המקומי סיים במקום השלישי וזכה במדליה מרשימה מאוד עבור אזרבייג'אן עם תוצאה של 1:49:04 שע'.


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • עוקב הגיב:

    אמיתי רץ מספיק מהר בשביל עשירייה ראשונה. השחייה והרכיבה שלו היו ברמה לא מספקת. בשביל מי שלא יוצא עם הדבוקה הראשונה לרכיבה ומחזיק איתה, הטריאתלון אבוד. גם שחר שגיב שחה ורכב באותה רמה. יש כאן לקח וכיוון ברור.

  • לא עוקב הגיב:

    איזה פרגון…פשוט מרשים איך כל כך קל לכתוב דברים מפרגנים, לראיין את הספורטאים…
    שוונג ממש למען קידום הענף ממנו צמח…

    1. שלמה הגיב:

      לעוקב שלא עוקב אבל כן קורא אולי ככה זה ישמע לך יותר טוב? הישראלים שהתחרו בטריאטלון זכו כולם במקומות הראשונים וקיבלו כרטיס לריו 2016 וטוקיו 2020 וחלב אתונות מסויה. הנה האח הגדול סידר לך סוף עם הפי אנד תרוויח

  • מסכים הגיב:

    חיזוק שחיה זה חובה לכניסה לקבוצה ראשונה אופניים. הם צעירים ויש להם זמן לחזק.

    1. Nephi הגיב:

      Whoever wrote this, you know how to make a good arieclt.

  • לזה שלא עוקב הגיב:

    אלה התוצאות. מה קשור פירגון? זאת תחרות ואלו התוצאות. אתה מחפש להקת מעודדות? אולי מעדיף שלא יכתבו? מבחן של אליפות זה מבחן מדויק. יש מיקומים וזמנים. זה לא קבוצות גיל שם. זאת תחרות אירופאית. זה דיווח נכון. מה הטענה שלך? רצית שהדיווח יהיה עם פומפונים?

  • עוקב אחר הלא עוקב הגיב:

    הכתבה מדוייקת ומביאה לידיעת הקוראים את אשר ארע בתחרות. אינני מבין מה טענותיך. ולגבי התוצאות: בואו נקווה לשיפור, התחרות היום הראתה שיש עוד המון מקום לשיפור. צריך להפיק לקחים ולהמשיך קדימה. ראשית, לעבוד על השחייה, כי ללא שיפור בשחייה, אין סיכוי להגיע להשגים. בהצלחה.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג