הטריאתלטים הישראלים קטפו 5 מתוך 6 מדליות בליטא

עמרי בהט ניצח בספרינט לנוער, ואילו יובל גומא ניצחה בנערות. כל זה בזמן שהבוגרים עושים את ההכנות האחרונות למשחקים האירופיים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הצלחה לחברי המשלחת הישראלית בגביע אירופה לנוער בטריאתלון שהתקיים בקופישקיס שבליטא. המנצחים בתחרויות לנוער ולנערות היו ישראלים (עמרי בהט ויובל גומא) ובכלל חמישה מתוך ששת המקומות על הפודיום בתחרות הזאת אוישו על ידי ישראלים. בזמן ששלושה מהטריאתלטים הבוגרים עושים את ההכנות האחרונות למשחקים האירופיים בבאקו, נראה שספורטאי הדור הבא עושים עבודה יפה, אם כי חשוב לציין שמדובר בתחרות שבה השתתפו בעיקר נציגים ממדינות מזרח אירופה ולא מ"מעצמות טריאתלון" ביבשת.

עמרי בהט טריאתלט נוער

ניצח בספרינט לנוער בזמן של 58:33 ד'. עמרי בהט | צילום: רן בהט

עמרי בהט, אחד הטריאתלטים היותר מבטיחים בנבחרת הנוער, ניצח בספרינט לנוער בזמן של 58:33 דקות. את הקטע של השחייה סיים בשנייה אחרי יריב פולני, אבל ברכיבה הוא היה מהיר יותר מכולם באופן משמעותי, וגם העובדה ש-6 הבאים אחריו בדירוג היו מהירים ממנו בריצה לא מנעה ממנו לנצח. מיקיטה קציאנו מבלארוס סיים ביותר מחצי דקה אחריו, ואילו רן שגיב זכה במדליית הארד אחרי שסיים בזמן של 59:32 דקות והיה השני הכיר מהיר בריצה ל-5 קילומטר (16:23 דקות). המיקומים של שאר הישראלים (מבין 41 משתתפים): נועם רונן (9), רום ראובני (19), עומר מיכאלי (22), גלעד פוטייבסקי (29), עידן אפסימון (33), ניל אמרלד (לא סיים).

עוד כתבות בנושא 

הטריאתלטים הבוגרים מתכוננים לעשות היסטוריה בבאקו 
הטריאתלטית הטובה בעולם למדה רק לפני 4 שנים לרכוב
מאמן הנבחרת אורי זילברמן על הטריאתלון הישראלי 

התחרות לנערות היתה מצומצמת יותר וכללה 13 משתתפות. יובל גומא ניצחה בזמן של 1:08:19 שעה, בעיקר בזכות העובדה שהיא היתה היחידה לרדת מ-20 דקות בריצה ל-5 קילומטר (19:47 דק'). שתי ישראליות נוספות השלימו את הפודיום: נועם פישמן סיימה שניה בזמן של 1:09:33 שעה וליאן ויתקין שלישית בזמן של 1:10:06 שעה. שחר לרר סיימה במקום השביעי.


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג