עשתה זאת שוב: שיא עולם לפמקה בול בריצת 400 מטר באולם

ההולנדית הנהדרת שיפרה בשתי מאיות את שיאה מהשנה שעברה לעיני הקהל הביתי וקבעה 59.24 שניות. בסיום חגגה: "אני אף פעם לא אתרגל לזה, זה חלום שהתגשם"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
פמקה בול | צילום: Shutterstock

שיאי העולם באתלטיקה ממשיכים להישבר ואמש (ראשון) היה זה תורה של פמקה בול, שטסה לשיא עולם בריצה ל-400 מטר באולם, באליפות הולנד הנערכת באפלדורן. בדיוק שנה אחרי ריצתה ההיסטורית של 49.26 לפני באותו אולם בדיוק, הצליחה בול לשפר עוד יותר את השיא והעמידה אותו על 49.24, כשהיא כמובן גם שומרת על התואר שלה כאלופת הולנד.

לכתבות נוספות בנושא:
שיא עולם להולוואי ב-60 מ' משוכות, השוואת שיא לטיה ג'ונס, שיא גם לטבוגו
שיא ישראלי אדיר לגשאו איילה במרתון סביליה
בקצב מסחרר: על ההתקדמות האדירה של ישראל בריצת מרתון

בול שייטה אל ההובלה כבר אחרי 200 מטר ומשם לא הביטה לאחור, כדי לרדת מתחת ל-50 שניות בפעם השישית בקריירה שלה עד כה, וכבר השלישית השנה. אלופת העולם מחזיקה כעת בשישה מתוך 12 הזמנים המהירים ביותר ב-400 מטר באולם בהיסטוריה.

"אני אף פעם לא אתרגל לזה, במיוחד עם כל האנשים האלה שמריעים כאן בבית שלי", אמרה בול בראיון מיד לאחר הריצה: "זה חלום שהתגשם לרוץ שיא עולם נוסף וזה נפלא שכל האוהדים ההולנדים האלה נהנים מהספורט הכי יפה בעולם".

אלופת העולם בריצת 400 מטר משוכות תצא כעת לאליפות העולם באתלטיקה באולם בגלאזגו בחיפוש אחר תואר עולמי ראשון שלה באולם. אין ספק שהתוצאות הללו גם מציתות את הדמיון לקראת תוצאותיה באצטדיון, כשבגיל 23 היא רושמת את פתיחת העונה הטובה ביותר שלה.

בימים האחרונים קיבלנו רצף שיאי עולם באולם, שנותנים תיאבון עם פתיחת השנה האולימפית. בין השיאים היו גרנט הולוואי ב-60 מטר משוכות, השוואת השיא באותה ריצה לנשים מצידה של טיה ג'ונס, והתוצאה הטובה ביותר בהיסטוריה של לטסיל טבוגו בריצת 300 מטר.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג