עומרי אלמוג: "היה שבוע מטלטל, ובשבת ממשיכים – רצים עד שכולם חוזרים" 

אחרי שקיבל בחזרה את אחותו חן גולדשטיין אלמוג ואת שלושת ילדיה שהיו בשבי חמאס, רץ האולטרה שוב יוביל את הריצה החברתית בת"א: "זה היה שבוע מטלטל עם רגשות מעורבים של שמחה ועצב, אבל אנחנו ממשיכים לרוץ"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
עומרי אלמוג פוגש את אחיניתו אגם לראשונה מאז חזרה מהשבי | צילום: פרטי

"רצים עד שכולם חוזרים", זה המשפט שליווה את הריצות החברתיות המשותפות בנמל תל אביב בששת השבועות האחרונים. השבוע, לראשונה, המשפט הזה קיבל משנה תוקף כאשר עוד ועוד חטופים שבו הביתה מהשבי בעזה והעלו חיוך על הפנים של כל עם ישראל.

לכתבות נוספות בנושא:
אחרי 51 יום: 4 מבני משפחתו של הטריאתלט נדב גולדשטיין ז"ל שבו משבי חמאס
עם אלופה אולימפית ואלופת עולם: בת"א המשיכו לרוץ למען החטופים
עם כיתוב בספרדית ובלונים כחול-לבן: ריצה מיוחדת למען החטופים נערכה בברצלונה

אחד מאלו שחזרו שוב לחייך מעט היה עומרי אלמוג, רץ אולטרה-מרתונים מוכר אשר בעל כורחו הוביל את הריצות למען החזרת החטופים לאחר שארבעה מבני משפחתו נחטפו לעזה ב-7 באוקטובר. ביום ראשון האחרון, אחותו של עומרי חן גולדשטיין אלמוג, ושלושה מילדיה – אגם בת ה-17, גל בן ה-11 וטל בן ה-9, שבו לישראל לאחר 51 ימים בשבי. אב המשפחה, הטריאתלט ואיש הברזל נדב גולדשטיין, נרצח באותה מתקפה יחד עם הבת הבכורה ים בת ה-20.

עומרי אלמוג ואחותו חן אחרי שובה | צילום: פרטי

מי שחשב שהעובדה שמשפחתו הפרטית חזרה לישראל תעצור את עומרי מלהמשיך לרוץ למען כל החטופים, טעות בידו. גם בשבת הקרובה תתייצב קהילת הריצה ב-6:00 בבוקר ליד המגדלור ותמשיך לקרוא להחזרת החטופים כולם, ועומרי יתייצב בראש הדבוקה. כמו בכל שבוע, כל אחד ירוץ כפי יכולתו ובקצב שלו, מ-5 ק"מ ועד 20 ק"מ. עם דגלי ישראל על הגב והכיתוב המוכר על החולצה. הפעם, הכרזות ועליהן התמונות של משפחת גולדשטיין-אלמוג כבר לא יופיעו, אבל רבים אחרים כן.

עומרי אלמוג סיפר לשוונג: "לאחר שבוע מטלטל עם רגשות מעורבים של שמחה ועצב, ביום ראשון בלילה קיבלנו חזרה את מה שנשאר מהמשפחה המפוארת של גולדשטיין אלמוג – חן ושלושה ילדים… השמחה והבכי נשמעו למרחוק, שכן מה זה הדבר הזה, חטיפת אזרחים על ידי חיות אנוש שמונעות לזרוע פחד ושנאה. ואנחנו בשבת שוב ממשיכים באירוע החברתי שלנו – ריצה עד שכולם חוזרים. אז בבקשה, הצטרפו אלינו בעוצמה ובכיף, עד שאחרון החטופים יחזור אלינו לישראל"!

עומרי אלמוג | צילום: ספי פרי כהן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג