עוד אירוע ספורט עולמי מגיע לאמירויות, והפעם בטריאתלון

מדינות המפרץ ממשיכות לזכות באירוח של תחרויות יוקרתיות, והיעד הבא שהוכרז הוא אליפות העולם ב"מולטיספורט" של איגוד הטריאתלון העולמי: "הם הראו שנה אחר שנה את הרצון לקדם את הענף"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
זינוק לתחרות טריאתלון באבו דאבי | צילום: Shutterstock

איגוד הטריאתלון העולמי הודיע היום (רביעי) כי אליפות העולם ב"מולטיספורט" תגיע לאבו דאבי, איחוד האמירויות ב-2026 בעוד האליפות המקבילה ב-2027 תתארח באדמונטון, קנדה. מדובר באירוע גדול נוסף שמגיע למדינות המפרץ הערביות בתוך גל האירועים הללו בשנים האחרונות בשלל ענפי ספורט.

לכתבות נוספות בנושא:
האזינו: מתכוננים לצ'אלנג' ישראמן עם אריאל הלר
טריאתלטית נבחרת ישראל הגר כהן כליף הודיעה על פרישה
בושה: הטריאתלט המצרי הניף את דגל פלסטין באיירונמן טורקיה

אליפות המולטיספורט היא אחד מאירועי הדגל של איגוד הטריאתלון העולמי, ונערך מאז 2017 בכל שנה. השנה בתחרות נערכה באיביזה והייתה הצלחה מסחררת עם כ-3,000 משתתפות ומשתתפים, מדובר באירוע המאגד תחתיו שלל אליפויות בטריאתלון והענפים הסמוכים לו. אחד מרגעי השיא של האירוע הוא אליפות העולם למרחקים ארוכים, כשבנוסף נכללות גם אליפות העולם בדואתלון, אקוותלון, קרוס-דואתלון, אקווה-בייק למרחקים ארוכים וקרוס-טריאתלון.

נשיא איגוד הטריאתלון העולמי מריסול קסאדו אמר: "אנחנו שמחים לראות את המשך המחויבות של אבו דאבי עם הענף שלנו. הם הראו שנה אחר שנה את הרצון לקדם את הטריאתלון ולארח את הספורטאים הטובים בעולם בסביבה יוצאת דופן. אחרי שנים של אירוח של סבב אליפות העולם בצורה יוצאת דופן, זה מרגש מאוד לדעת שאליפות העולם במולטיספורט תהיה האירוע הגדול הבא שייהנה מהניסיון והמסירות האדירה של אבו דאבי, כמו גם אדמונטון".

תחרות סבב אליפות העולם באבו דאבי כבר עשתה לעצמה שם בעולם הטריאתלון, כשגם נציגות ישראלית כבר הייתה על המסלול באיחוד האמירויות, כולל הישג משמעותי של הטריאתלט האולימפי שחר שגיב עם המקום ה-12 בתחרות היוקרתית ב-2022, אחד מהישגי השיא בקריירה שלו.

בשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר אירועי ספורט גדולים במדינות המפרץ כמו איחוד האמירויות, בחריין וקטאר. בראשן היה כמובן גביע העולם בכדורגל שנערך בקטאר בשנה שעברה, אך גם בענפים קטנים יותר אנו רואים כניסה מסיבית של מדינות אלה לסבב אירוחי התחרויות, כשבאיחוד האמירויות אף עתידים להכניס קבוצה ליורוליג, ליגת הכדורסל הטובה באירופה.

בענפי המים תיערך בפברואר הקרוב בקטאר אליפות העולם, אשר מציבה את ישראל בבעיה ביטחונית בצל המלחמה, ועדיין לא ברור אם יתאפשר לנבחרת לצאת לתחרות, שבחלק מהענפים היא תחרות הקריטריון היחידה למשחקים האולימפיים. אבו דאבי אירחה גם את אליפות העולם בבריכות קצרות ב-2021, היא מארחת באופן שנתי טורניר גראנד סלאם בג'ודו וטורניר טניס גדול, גם טורניר אליפות העולם למועדונים בכדורגל נערך באיחוד האמירויות וכך אירועים רבים נוספים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג