טריאתלטית נבחרת ישראל הגר כהן כליף הודיעה על פרישה

אחת הטריאתלטיות הבכירות בישראל ואלופת מקצה חצי איש הברזל בישראמן פורשת מספורט תחרותי בגיל 23 בלבד: "אין מישהו שאוהב את הטריאתלון יותר ממני, אבל לפעמים צריך לדעת מתי להגיד די"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
הגר כהן כליף | צילום: אינסטגרם

רק לפני כחודש ישבה טריאתלטית נבחרת ישראל ואלופת מקצה חצי איש הברזל בישראמן הגר כהן כליף בפודקאסט של שוונג וסיכמה את עונת התחרויות שלה עם מבט לעונה הבאה. היום (שלישי) לאחר כמה שבועות של פגרה מאז תום העונה, היא הודיעה על פרישה מספורט תחרותי, בפוסט שכתבה ברשתות החברתיות.

"אז נתחיל מהסוף ונגיע להתחלה, אני החלטתי לפרוש מהספורט בלב שלם", כתבה כהן כליף: "וואו. איזו הקלה זה להגיד את זה בקול רם. התחלתי את הדרך שלי בגיל 12 ותגיד ידעתי שאני רוצה להגיע לאולימפיאדה. בדרך שלי היו הרבה הצלחות וכישלונות. את רובם אני אנצור לעד כמו מקום 15 באליפות עולם לנוער באוסטרליה, מקום 9 באליפות אירופה U23 מול קהל ביתי באילת ועוד המון זיכרונות שאפשר לדבר עליהם עד מחר".

"לפני שלוש שנים אחרי הניתוח בלב וגילוי האפילפסיה שלי עברתי לאיטליה, בגיל 20, לבד, כדי לרדוף אחרי החלום שלי. זה היה המשבר הכי גדול בחיים שלי. ניסיתי במשך שלוש שנים, להחזיר את הניצוץ, את ה"דיבוק", את הגר של פעם, אבל אני כבר לא שם. זה לא היה כישלון ואני לא מתחרטת על זה, אפילו לא לרגע, פגשתי אנשים מדהימים, למדתי איטלקית, התקדמתי בספורט והכי חשוב הבנתי ששום דבר לא יכול לשבור את הגר".

"מי שמכיר אותי יודע שאין מישהו שאוהב את הטריאתלון יותר ממני, את הסבל, את הלבד, את המשמעת, את השגרה ואני עדיין אוהבת, אבל לפעמים צריך לדעת מתי להגיד די, והרגע שלי הגיע. אז אני אסיים בזה ואגיד סליחה ותודה. סליחה לכל האנשים שחלמו את החלום איתי, אם לא יותר, שתמכו בי בכל צורה שהיא ובסוף לא הגעתי לאן שרציתי ותודה לכל האנשים שתמכו בי ותמיד יישארו איתי, לא משנה באיזה דרך אני אבחר".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by HAGAR 🐙 (@hagar_cohen_kalif)

כהן כליף סומנה מגיל צעיר כאחת הטריאתלטיות המוכשרות והמבטיחות בישראל. בגיל 16 היא עברה לאקדמיה במכון וינגייט והרשימה עם תוצאות איכותיות בגילאי הנוער, בהן כפי שציינה המקום ה-15 באליפות העולם לנוער והמקום התשיעי באליפות אירופה עד גיל 23. בשנים אלו התגלה כי היא סובלת מאפילפסיה והחלום לספורט ההישגי כמעט נגוז, אלא שניתוח שעברה בליבה שיפר באופן ניכר את מצבה והיא חזרה להתאמן ולהתחרות.

לפני כשנתיים עברה לאיטליה להתאמן בקבוצה מקצוענית ברמה גבוהה, ובשנה החולפת גם התוצאות החלו להשתפר בזירת הבוגרות האיכותית בסבבים העולמיים, כשבתחילת העונה שעברה אף הרשימה במרחקים הארוכים עם ניצחון בחצי איש הברזל בישראמן 2023. כעת, החליטה שלא לחזור לעונה נוספת באיטליה והודיעה על פרישה בגיל 23 בלבד, אולם היא הביעה את כוונתה להישאר קרוב לעולם הספורט גם בעתיד.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג