בושה: הטריאתלט המצרי הניף את דגל פלסטין באיירונמן טורקיה

רגע לפני שעומר אלערבי חצה את קו הסיום בתחרות חצי איש הברזל, זינק ילד אל המסלול ונתן לו את דגל פלסטין, איתו רץ עד השער. בקהילת הטריאתלון הישראלית זעמו ודיווחו על התמונות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
עומר אלערבי עם דגל פלסטין באיירונמן טורקיה | צילום: פייסבוק

תחרות איירונמן טורקיה 70.3 (מרחק חצי איש ברזל) נערכה בתחילת השבוע בעיר בלק ואמנם על המסלול לא נרשמו בה תוצאות יוצאות דופן, אולם רגע אחד בקו הסיום עורר לא מעט זעם בקהילת הטריאתלון הישראלית. הטריאתלט המצרי עומר אלערבי חצה את קו הסיום כשהוא מניף את דגל פלסטין באוויר.

מבחינה ספורטיבית אלערבי לא רשם הישג מיוחד לאחר שהשלים את המרחק בזמן של 4:58:24 שעות ובמקום ה-300 הכללי (מקום 77 בקבוצת הגיל 39-35). אלא שבכניסה למשפך הסיום, ילד עם סרט של פלסטין על זרועו פרץ מהקהל, הגיש לאלערבי את הדגל ורץ יחד איתו עד לקו הסיום.

עומר אלערבי עם דגל פלסטין באיירונמן טורקיה | צילום: פייסבוק

על פי סעיף 6.03 בספר החוקים של התחרות: "משפחה, חברים או כל צופה אחר לא מורשים לחצות את קו הסיום או להיכנס למשפך הסיום עם הספורטאים המשתתפים. כניסה כזו תגרור את פסילת המשתתף". למותר לציין כי אלערבי לא נפסל, ואף התגאה בתמונות כשפרסם אותן ברשתות החברתיות ובקבוצות טריאתלון ברחבי הרשת.

הדבר עורר זעם בקרב קהילת הטריאתלון הישראלית, אשר חלקם חברים באותן קבוצות ברשת. כמה מהם אף דיווחו על אותם פוסטים של אלערבי, אשר הוסרו מחלק מהקבוצות, אך לא מכולן. אלערבי כתב בצמוד לתמונות: "אני רוצה להגיע ולהודות לילד בתמונות על שנתן לי את דגל פלסטין לפני קו הסיום. הלוואי והייתי יכול להגיע להורים שלו ולהודות לו על שהעניק לי את הרגע הזה".

עומר אלערבי עם דגל פלסטין באיירונמן טורקיה | צילום: פייסבוק



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג