סיכום אליפות העולם במים פתוחים למרחק 25 ק"מ

היום היה זה החלק האחרון של תחרויות השחייה באליפות העולם שהגיע לקיצו עם משחה 25 ק"מ לנשים וגברים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אנה מרסלה קוניה | צילום: Oleg Bkhambri (wikimedia)

היום האחרון של תחרויות השחייה באליפות העולם לשנת 2022 הגיע לקיצו עם משחה 25 ק"מ לנשים וגברים. בעוד כל המנצחות כבר היו על הפודיום, אצל הגברים היה פודיום אלמוני יחסית.

25 ק"מ נשים

אנה מרסלה קוניה מברזיל, האלופה האולימפית ושחיינית המים פתוחים המעוטרת בהיסטוריה, הוסיפה לארסנל גם מדליית זהב במשחה המייגע, לאחר שחבטה בטאץ'-פאד לאחר 5:25.15 שע'. זהו התואר השביעי שלה בקריירה, כשחמישה מתוכם במשחה ה-25 ק"מ והיא עמדה בכל אליפות העולם על הפודיום החל מ-2011. המשחה המתיש הסתכם לקרב מרובע, כשהברזילאית הקדימה את לאה בוי הגרמנייה (זהב בשליחי ה-6 ק"מ) ב-2 עשיריות השנייה, וההולנדית שרון ון רוונדל לוקחת את הארד (זהב ב-10 ק"מ). רביעית ומחוץ לפודיום, בפער אכזרי של קצת מעל שנייה בלבד, סיימה האיטלקייה ברברה פוזובוני.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by FINA (@fina1908)

25 ק"מ גברים

ארץ המגף ממשיכה להוכיח את ההגמוניה שלה במשחי המים הפתוחים. שותפו לאימונים של גרגוריו פלטריניירי, דריו וראני האיטלקי, מסיים ראשון בזמן של 5:02:21.5 שעות. דריו וראני הקדים את אכסל ריימונד הצרפתי ב-1.2 שניות, לאחר שהאיטלקי היה בדראפט עליו עד המטרים האחרונים (טל סנונית – לתשומת ליבך). בכך וראנו קטע את רצף הניצחונות של ריימונד, לאחר שהצרפתי ניצחת בשתי אליפויות העולם הקודמות במשחה. במדליית הארד זכה פיטר קאליש ההונגרי, שהגיע לטאצ'פאד 14 שניות לאחר המנצח.

בעוד בבריכה האוסטרלים והאמריקאים כבר עשרות שנים מובילים את טבלאות המדליות עם איזשהו כרסום סיני, במים-הפתוחים זוהי הצגה אירופאית. להוציא את קוניה הברזילאית, כל המדליות שחולקו בתחרות, ללא יוצא מן הכלל, ניתנו לשחיינים אירופאים, כשאיטליה ניצבת במקום הראשון עם 6 מדליות (מתוכן 2 מזהב) לפני גרמניה עם 5 מדליות (גם לה 2 מדליות זהב). גם מהסתכלות יותר רוחבית, לרוב נמצא שחיין או שני שחיינים בעשירייה בכל משחה שאינם אירופאים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג