סופית: מרתון תל אביב יתקיים, אך ללא הרצים הבינלאומיים

משרד הבריאות הנחה את עיריית תל אביב שלא לאפשר השתתפות של הרצים הבינלאומיים במרתון תל אביב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

בהמשך לידיעה שפרסמנו היום, משרד הבריאות הנחה את עיריית תל אביב שלא לאפשר השתתפות של הרצים הבינלאומיים במרתון תל אביב, הצפוי להתקיים ביום שישי הקרוב. זאת, בעקבות התפשטות נגיף הקורונה. משרד הבריאות התיר לעירייה לקיים את המרתון כמתוכנן עבור הרצים הישראליים הרשומים למקצים השונים.

יתקיים ללא הרצים הזרים | צילום: רונן טופלברג

כאמור הבוקר (ראשון) בהערכת מצב שהתקיימה בנוגע לנגיף ובו השתתף ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יעקב ליצמן, דובר על דרכי ההתמודדות של המדינה כנגד התפשטות המחלה. בין הדברים הועלה גם נושא האירועים ההמוניים הבינלאומיים המתקיימים בימים אלו ואחד מהם הוא מרתון תל אביב. מהדברים בישיבה שהתנהלה עלה כי שר הבריאות ליצמן חושש מהשלכות קיום האירוע בשל הגעתם של רצים זרים לישראל.

מתוך כלל הרצים הרשומים כ-3,000 הם בעלי אזרחות זרה ובשבוע האחרון ביטלו את השתתפותם קרוב ל-1,000 רצים ממדינות אסיה שעליהן חלות כבר מגבלות נסיעה, וכעת החליט משרד הבריאות שלא לאפשר את השתתפותם של שאר הרצים הבין-לאומיים.

עוד נמסר כי גורמי ההפקה של המרתון ייצרו קשר עם הנרשמים בחו"ל כדי ליידע אותם בדבר החלטת משרד הבריאות. כספם של הנרשמים יוחזר להם במלואו.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • אץרץ הגיב:

    החלטה אומללה ומזיקה. על גבול הגזענית. מזכירה את הימים בהם הנוצרים טענו שצריך להרחיק את היהודים כי הם מפיצים מחלות. מגעיל

  • ארץ אוכלת ספורטאיה הגיב:

    בכל מקרה בטוח יהיו המון פצועים ובטח ימותו אנשים מחום ומחדלים בארגון האירוע כמו כל פעם – אז למה בכל זאת להיות גזענים?

    1. נורה הגיב:

      מה זה קשור לגזענות??
      חובת המדינה, כמו כל מדינה, לנסות לעצור את התפשטות המגפה.
      אין זו מדיניות של הפליה אלא מדיניות של שמירה על בריאות הציבור. אין קשר בין זה ובין הדעה הגזענות שעמים מסוימים מדביקים אחרים במחלות.

  • יורם הגיב:

    ממש ממש גזעני המהלך הזה.
    לא לעניין. אם כבר לבטל את לכולם.
    השנה אני לא אגיע למרתון, זה לא נעים לי אישית.

  • נורה כהן הגיב:

    מה זה קשור לגזענות??
    חובת המדינה, כמו כל מדינה, לנסות לעצור את התפשטות המגפה.
    אין זו מדיניות של הפליה אלא מדיניות של שמירה על בריאות הציבור. אין קשר בין זה ובין הדעה הגזענות שעמים מסוימים מדביקים אחרים במחלות.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג