בסימן שאלה: שר הבריאות מבקש לבטל את מרתון תל אביב

הבוקר בהערכת מצב שהתקיימה בנוגע לנגיף הקורונה בה השתתף גם ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יעקב ליצמן, עלתה גם סוגיית קיום המרתון
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
MARATHON SAMAUNG TEL AVIV 2018

לפני שישה ימים דיווחנו כאן בשוונג על ביטולו של מרתון טוקיו בו אמורים להשתתף 38 אלף איש, בשל החשש מהתפרצות נגיף הקורונה. הבוקר (ראשון) בהערכת מצב שהתקיימה בנוגע לנגיף ובו השתתף ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יעקב ליצמן, דובר על דרכי ההתמודדות של המדינה כנגד התפשטות המחלה. בין הדברים הועלה גם נושא האירועים ההמוניים הבינלאומיים המתקיימים בימים אלו ואחד מהם הוא מרתון תל אביב שיתקיים ביום שישי הקרוב. מהדברים בישיבה שהתנהלה עולה כי שר הבריאות ליצמן חושש מהשלכות קיום האירוע בשל הגעתם של רצים זרים לישראל. מספר המשתתפים בכל הזינוקים במרתון תל אביב עומד על כ-40 אלף  ונמסר כי העניין יעלה מול עיריית תל אביב והחלטה על כך תתקבל בקרוב.

האם יבוטל? | צילום: רונן טופלברג

השאלה הנשאלת היא האם החלטה על ביטול גורף שכזה, כפי שקרה ביפן כאשר ביטלו את מרתון טוקיו ובהנחה כי יגרור אחריו גם את ביטולו של מרתון תל אביב (ויתכן שבעקבות כך גם את מרתון ירושלים), יש בה החלטה רציונלית ומושכלת, או שמא מדובר בבהלה מוגזמת ונמהרת. עיריית תל אביב עדיין לא הגיבה לדברים הללו שהוצגו כאמור היום בישיבת החירום. יחד עם זאת, מסתמן שההחלטה על כך תתקבל כבר ביממה הקרובה.

מעיריית ירושלים נמסר: "ההכנות למרתון Winner ירושלים מתקיימות כסדרן בנקודת זמן זו. אולם בעקבות אירועי הימים האחרונים, אנחנו בקשר עם משרד הבריאות, עוקבים אחר הוראות משרד הבריאות ונפעל על פיהן ככל שהן תתעדכנה בהמשך".




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג