ניתאי חסון ונועה לסרי פותחים את אליפות העולם בסירות 470

צוות השייטים הבכיר ינסה לסיים שוב בטופ בתחרות האיכותית בספרד. לסרי: "תחרות חשובה מאוד כדי לראות איפה אנחנו ממוקמים בישורת האחרונה לקראת פריז", חסון: "יודעים שיש לנו את היכולות"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
ניתאי חסון ונועה לסרי | צילום: sailing energy

צוות שייטי סירות ה- 470 הבכיר של ישראל, ניתאי חסון ונועה לסרי, יוצאים היום (שלישי) ליום השיוטים הראשון באליפות העולם המתקיימת בספרד.

לכתבות נוספות בנושא:
לפני הונגריה ודרום קוריאה: ניתוח ההישג של נבחרת ישראל בשליחים
היסטוריה בשייט: עומר ורד וילנצ'יק השיג כרטיס לפריז עבור נבחרת ישראל
רשמי: שרון קנטור ותום ראובני ייצגו את ישראל במשחקים האולימפיים

הצוות, שמפליג ביחד בשנתיים האחרונות, תחת המאמן הלאומי גידי קליגר, מצליח להתברג באופן עקבי יחסית בעשרת הגדולים בתחרויות המטרה בשנים האחרונות. באליפות העולם 2023 סיימו במקום השביעי ואליפות אירופה באותה השנה במקום עשירי. כעת, פחות מחצי שנה לפתיחת המשחקים האולימפיים בפריז ינסה הצוות לבצע קפיצת מדרגה נוספת באליפות העולם הנוכחית ובאליפות אירופה, שתתקיים במאי.

על אף שהשיגו את הקווטה הישראלית לפריז באליפות העולם בשנה שעברה, חסון ולסרי עוד טרם קיבלו באופן רשמי את הכרטיס לפריז. מיד לאחר תום אליפות העולם הנוכחית תתכנס הוועדה לבחירת הנציגים של איגוד השייט על מנת לאשר אותם באופן סופי.

ניתאי חסון ונועה לסרי | צילום: sailing energy

"בחודשים האחרונים קיימנו הכנת חורף אינטנסיבית עם צוותי אימון מהטובים בעולם ואנחנו יודעים שיש לנו יכולות טובות. תנאי הים בעונה הזאת מאוד לא צפויים ולכן קריטי שנצליח להביא את כלל היכולות האלה לרגעים החשובים השבוע", אומר ניתאי ונועה מוסיפה: "זאת התחרות הראשונה של העונה והיא חשובה לנו מאוד כדי לראות איפה אנחנו ממוקמים ביחס לצוותים האחרים בישורת האחרונה לקראת פריז".

דגם ה-470 הוא אחד מדגמי הסירות הזוגיות האולימפיים, כאשר עד משחקי טוקיו 2020 התקיימו בו שתי תחרויות שונות, לצמדי נשים ולצמדי גברים. במחזור האולימפי הנוכחי, בדרך לפריז 2024, אוחד הדגם והוא מתפקד כדגם מעורב, בו הצוות מורכב מגבר ואישה. בצוות הישראלי ניתאי הוא ההגאי של הסירה ונועה היא אשת הצוות, אך בצוותים שונים התפקידים בין הגבר והאישה מתחלפים.

במהלך התחרות יערכו חמישה ימי שיוטים, כאשר ביום ראשון יערך שיוט המדליות, אליו יעפילו רק עשרת הצוותים הראשונים בתחרות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג