נגה כורם ויונתן יתום הם אלופי ישראל הטריים באנדורו אופני הרים

האליפות הרביעית בענף האקסטרימי נערכה ביער שגב, כאשר הרוכבת שמרה על תוארה עם ביצוע דומיננטי, יתום גבר על יובל ניר אצל הגברים. קרב צמוד על הניצחון בקטגוריית U21 הוכרע לטובת עומר הוטמן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
נגה כורם | צילום: אלירן קדוש, ליגת האנדורו הישראלית

אליפות ישראל באנדורו "Joe's No Flats", האליפות הרביעית בענף, נערכה אתמול (שבת) ביער שגב, כאשר מעל 200 רוכבות ורוכבות התחרו על 7 מסלולי מאתגרים ומהירים עתירי אקשן ואדרנלין, על פני כ- 25 ק"מ עם כ-1,000 מטר טיפוס.

לכתבות נוספות בנושא:
צפו: ניצחון גדול למתייה ואן דר פול בקרב הראשון העונה מול ואן ארט
מחקר חדש בודק: האם תא לחץ הוא הדבר הבא בשיפור הביצועים בספורט?
מדאיג: פטר סגאן חשף כי סובל מבעיה בליבו ולוקח הפסקה מהאופניים

הגשמים של הבוקר גרמו לרוכבים להגיע בעירנות מקסימלית למסלולים, שלשמחתם התייבשו מהר מהצפוי ויצרו תנאים מושלמים לתחרות.

אליפות ישראל באנדורו אופני הרים | צילום: אלירן קדוש, ליגת האנדורו הישראלית

באליפות ישראל יש שבעה סטייג'ים (מסלולים -סינגלים במגמת ירידה). המטרה של הרוכבים היא לרכוב את כל אחד מהם בזמן המהיר ביותר, כאשר המנצחים הם אלה שסיימו עם הזמן המצטבר הנמוך ביותר. העלייה בין סטייג' אחד למשנהו נעשית ברכיבה, שאינה נספרת לרוכבים בחישוב הזמנים.

את הסטייג' הראשון ניצח יובל ניר, שעמד על הפודיום באליפות הקודמת בקטגורית ה-U21, אך מהסטייג' השני ואילך, תפס יונתן יתום את ההובלה ושמר עליה לאורך כל התחרות, אותה סיים בזמן מצטבר של 11:15.10 דקות. יובל ניר סיים במקום השני 21.59 שניות לאחר יונתן. ואוהד חזאזי הצעיר, בן 16 בלבד, סיים במקום השלישי במקצה העילית, בזמן של 11:50.03.

יונתן יתום | צילום: אלירן קדוש, ליגת האנדורו הישראלית

במקצה הנשים שלטה כצפוי ללא עוררין האלופה המכהנת נגה כורם, שניצלה את התחרות כהכנה לסבב גביע העולם, אליו היא יוצאת בחודש הבא. כורם הובילה מתחילת התחרות ועד סופה וסיימה את בזמן של 12:15.27 דקות.

בקטגורית ה-U21 ניצחו עומר הוטמן בגברים וזהר בר יוסף בנשים. הוטמן, שהיה סגן אלוף ישראל בשנתיים האחרונות בקטגוריה, התחיל את היום בניצחון בסטייג' הראשון, אך משם התחיל קרב ראש בראש מול אלעד שפנאוף, אלוף ישראל לשנים 2022 ו-2023. הוטמן שניצח בסטייג'ים – 1, 3, 5, ו-7 סיים את התחרות בזמן של 11:10.52 דקות, ששם אותו במקום הראשון הכללי, 4 שניות בלבד לפני שפנאוף.

סהר עזר | צילום: אלירן קדוש, ליגת האנדורו הישראלית

בעוד מספר שבועות תתחיל עונת התחרויות בחו"ל ובשל כך תצא ליגת האנדורו הישראלית לפגרת קיץ, ממנה תשוב באוקטובר 2024. התחרות התקיימה בשיתוף עם Joe's No Flats, ובתמיכת צמיגי Good Year, חברת גולדפוס ביטוח ובסיוע מועצה אזורית משגב.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג