מתפללים לשלומו: תאונת דרכים קשה לרוכב ניית'ן ואן הוידונק, לצד אשתו ההרה

הבלגי שרכב השנה בטור דה פראנס חטף ככל הנראה התקף לב במהלך נהיגה ברכבו, איבד שליטה והתנגש בחמש מכוניות. הוא עבר החייאה ופונה ללא הכרה לבי"ח. אשתו פונתה גם היא לבדיקות, אך מצבה טוב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
ניית'ן ואן הוידונק | צילום: Shutterstock

רוכב האופניים הבלגי של יומבו ויסמה ניית'ן ואן הוידונק עבר הבוקר (שלישי) תאונת דרכים קשה ומאושפז כאשר הוא בסכנת חיים בבית החולים באנטוורפן בבלגיה, כך לפי דיווחים בתקשורת הבלגית.

לכתבות נוספות בנושא:
יומבו ויסמה הודיעה: אחד מרוכבי הקבוצה נכשל בבדיקת סמים
הלב נשבר: הרוכב המבטיח טיל דה דקר מת מפצעיו בגיל 22
ואן ארט חזר לנצח, רצף מוצלח לישראל פרמייר טק בצפון אמריקה

הרוכב בן ה-27 נהג ברכב כשלצידו אשתו ההרה. בעת שעצר בצומת מרומזר, חש ברע וככל הנראה חטף התקף לב, מה שגרם לו ללחוץ בעוצמה על דוושת הגז ולאבד שליטה על הרכב. עם היכנסו לצומת פגע רכבו של ואן הוידונק בחמישה כלי רכב אחרים בטרם נעצר.

"נהג הרכב עבר החייאה במקום אחריה פונה לבית החולים כשהוא עודנו בסכנת חיים", כך לפי אתר החדשות Het Nieuwsblad, שם הוסיפו: "אשתו ההרה שישבה לידו לא נפצעה, אולם נלקחה גם היא לבית החולים להמשך בדיקות. שלושה אנשים נוספים ברכבים האחרים נפצעו במהלך התאונה וסובלים מפגיעות קלות, בהם שני מבוגרים וילד אחד".

רק בשבוע שעבר התחרה ואן הוידונק בטור של בריטניה, מרוץ בו ניצח חבר קבוצתו וואט ואן ארט. הרוכב הבלגי גם היה שותף לטור דה פראנס הנהדר של קבוצתו השנה, כאשר היה חלק מהצוות המסייע של יונאס וינגגור בדרך לניצחון. במהלך הקריירה צבר ואן הוידונק שלל הישגים, כשהשנה אף סיים במקום השני בקורנה-בריסל-קורנה ובמקום ה-11 בפלנדריה.

הבלגי מגיע ממשפחה בעלת היסטוריה ענפה בעולם האופניים. אביו ג'ינו ואן הוידונק היה רוכב בשנות ה-80 ובתחילת שנות ה-90, ודודו אדוויג זכה פעמיים בטור של פלנדריה ורכב בעונתו האחרונה ברבובנק, גלגול קודם של יומבו ויסמה, קבוצתו כיום.

ככלל, השנה הנוכחית היא קשה במיוחד עבור עולם הרכיבה. רק לאחרונה הרוכב הבלגי המוכשר טיל דה דקר נהרג בתאונת אימונים, ג'ינו מדר מקבוצת בחריין נהרג במהלך הטור של שווייץ, יאקופו ונצו האיטלקי נהרג בתחרות נוער באוסטריה ומגנוס ווייט האמריקאי נהרג בתאונת אימונים ליד ביתו.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג