מתכוננים לישראמן: המועמדים והמועמדות לזכייה – חצי המרחק

אחרי שהתכוננו לישראמן המלא ב-2023, זה זמן לבדוק מי יכולים ויכולות לזרוח בחצי הישראמן ביום שישי הקרוב באילת: אשד, שחקלדיאן, הצ'כים, קרוטס וכהן אצל הגברים, כהן כליף ומזר אצל הנשים. מי יוכתרו כזוכים?
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שחקלדיאן, אשד, כהן כליף, מזר | תמונות: צלמי שוונג, הראל זילברמן

המועמדים – המרחק המלא לגברים | המועמדות – המרחק המלא לנשים | חצי המרחק

שבוע הישראמן כבר כאן וביום שישי הקרוב יוזנקו באילת כ-1,300 ספורטאיות וספורטאים לאחת מתחרויות הטריאתלון המאתגרות והמרתקות שיש. אחרי שהכנו אתכם עם המועמדות והמועמדים לישראמן למרחק איש ברזל המלא, כעת הזמן לחצי המרחק  – 1.9 ק"מ שחייה, 90 ק"מ אופניים ו-21.1 ק"מ בריצה. אנחנו כאן כדי לסקור עבורכם כמה מהמועמדות והמועמדים הבולטים לעמוד על פודיום המנצחים בטקס הסיום המסורתי שיתקיים ביום שבת בצהריים.

גברים:
איתמר אשד – בשנה שעברה אשד הפסיד את המקום הראשון בפיניש לרועי זוארץ והסתפק במקום השני, אולם נראה שהוא מגיע בכושר טוב אף יותר השנה. הוא נתן שנה טובה מאוד ב-U23, כולל מקום עשירי באליפות העולם, וינסה לטפס מקום אחד נוסף על הפודיום.

פאבל וול – הטריאתלט הצ'כי בן ה-26 כבר רשם מספר הישגים בשנה שעברה, כולל המקום השלישי באליפות צ'כיה בחצי איש ברזל ומקום 11 באירופה. זו הופעת הבכורה שלו בישראמן וזו שפותחת עונה עמוסה ביותר שהוא מתכנן לקחת על עצמו (כולל איירונמן דובאי, ונציה, איש הברזל של צ'כיה ועוד). הוא ירצה לפתתוח אותה ברגל ימין על ראש הפודיום.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Pavel Wohl (@pavelwohl)

אמיל שחקלדיאן – אחרי שירד מגבול חמש השעות וקבע 4:51:09 שעות בדרך למקום הרביעי בשנה שעברה, האילתי שואף לטפס לפחות מקום אחד ולעלות לראשונה בקריירה על הפודיום בישראמן. אחרי שניצח במכבימן בקיץ, התיאבון בוודאי גדל.

תומאש ראצ'ק – צ'כי נוסף שיזנק לחצי הוא ראצ'ק בן ה-41. הוא סיים שישי בחודש יוני האחרון באליפות צ'כיה במרחק איש ברזל עם 9:06:20 שעות, וכעת גם עבורו בהופעה ראשונה באילת ינסה להתמודד עם המסלול המאתגר. התמודדות עם מקום על הפודיום תהיה בהחלט מטרה גם עבורו

גיא קרוטס – גיא התחרה בשנה שעברה בישראמן המלא וסיים במקום השני לגילאי 39-35 עם 10:55:53 שעות. החלק החזק שלו הוא ללא ספק השחייה, ולא נתפלא אם גם הפעם ייצא כאחד הראשונים מהמים לעבר T1. הפעם הוא במקצה העילית, ויראה את יכולתו הגבוהה גם מעבר לקבוצת הגיל.

אלון כהן – אחד המשתתפים הצעירים והמבטיחים, בן 20 בלבד, שיזנק לישראמן הראשון שלו. הוא אלוף ישראל לנוער בטריאתלון אילת 2021, מנצח מקצה החצי באיירונמן טבריה האחרון וזוכה המקום השלישי באליפות ישראל עלית במרחק אולימפי.

נשים
הגר כהן כליף – חברת נבחרת ישראל בטריאתלון היא אחת המועמדות הישראליות למשחקים האולימפיים ב-2024 וכבר בגילה הצעיר (22) הספיקה לצבור שלל הישגים, ולאחרונה עברה להתאמן באיטליה. עבורה, הישראמן היא תחרות נפח לתחילת העונה והפעם הראשונה שהיא מזנקת לחצי איש ברזל, אך לא נופתע כלל אם תנצח את המסלול. 

הגר כהן-כליף | צילום: הראל זילברמן

הדס מזר – מי שסיימה במקום השני אחרי אנטונינה רזניקוב בשנה שעברה, תשאף עם החזרה של טוניה למרחק המלא להתקדם מקום אחד על הפודיום. עוד לפני כן, סיימה שלישית ב-2020 וב-2017 (אז היית גם ראשונה מהישראליות) וכמי שמכירה היטב את המסלול ואת התחושה על הפודיום, מועמדת מובילה לטפס לשם שוב.

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג