מתכוננים לישראמן: המועמדות הבולטות לזכייה – המרחק המלא לנשים

אנטונינה רזניקוב תחזור לנצח על הבמה האהובה עליה? הלנה קוטופולו תרשים בבכורה על המסלול? ומה עם אירנה מאזין, נועה כפרי ובר שיין? שוונג ממשיך להכין אתכם הכי טוב שאפשר לקרב המרתק בישראמן ביום שישי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אירנה מאזין, אנטונינה רזניקוב, נועה כפרי | צילום: צלמי שוונג

המועמדים – המרחק המלא לגברים | המועמדות – המרחק המלא לנשים

שבוע הישראמן כבר החל וביום שישי הקרוב יוזנקו באילת כ-1,300 ספורטאיות וספורטאים לאחת מתחרויות הטריאתלון המאתגרות והמרתקות שיש. יהיו מי שיתחרו במרחק חצי איש הברזל, יהיו מי שיזנקו במשותף לשלשות, אולם מירב תשומת הלב צפויה להתרכז בחוד התחרותי ותהיה כנראה על המרחק המלא, בפרט כאשר מדובר באליפות ישראל במרחק איש ברזל – 3.8 ק"מ שחייה, 180 ק"מ אופניים ו-42.2 ק"מ בריצה.

רגע לפני, אנחנו כאן כדי לסקור עבורכם את המועמדות והמועמדים הבולטים לעמוד על פודיום המנצחים בטקס הסיום המסורתי שיתקיים ביום שבת בצהריים. נסקור גם את הישראליות והישראלים, אשר מועמדים לתואר אלופת ואלוף ישראל, וגם את המתחרים הבולטים שהגיעו מחו"ל. ואחרי שסקרנו אתמול את המרחק המלא לגברים, קבלו את המרחק המלא לנשים:

אנטונינה רזניקוב – טוניה האילתית היא טריאתלטיות המרחק הארוך הטובה בישראל בשנים האחרונות ומתמודדת פעם נוספת במרחק המלא. בשנה שעברה ניצחה בחצי המרחק, אליו עברה מכיוון שהתחרתה רק שבועיים לאחר מכן במוקדמות לאליפות העולם באולטרמן. באליפות העולם באולטרמן לפני חודשים ספורים, הוכתרה אנטונינה כסגנית אלופת העולם. עוד לפני כן, יש לה ארבעה ניצחונות במרחק המלא והיא מחזיקה גם בשיא המסלול מ-2020, שעומד על 10:29:30 שעות. מישהו מוכן להמר נגדה?

אנטונינה רזניקוב. קשה להמר נגדה | צילום: מארק נומדר

הלנה קוטופולו – הצ'כית בת ה-42 מגיעה לראשונה לישראמן, אחרי שלל הישגים במהלך הקריירה בזירה האירופית והעולמית. בשנה שעברה הגיעה במקום השני באליפות צ'כיה במרחק איש ברזל וגם בחצי המרחק, ושנה לפני כן אף דורגה במקום ה-15 בעולם. זו התחרות הגדולה הראשונה של הלנה מאז חודש יוני ומהיכרותה הקרובה עם הטריאתלטים הצ'כיים האיכותיים שהפכו את ישראמן לביתם השני בשבוע האחרון של ינואר בשנים האחרונות, סביר שתגיע בהכנה מיטבית לתחרות הקשוחה.

אירנה מאזין – טריאתלטית ישראלית ותיקה שסיימה שנייה במרחק המלא אשתקד בזמן של 12:05:16 שעות. גם הפעם, מכוונת מאזין לפודיום. את ניצחונה הראשון בישראמן השיגה כבר לפני 11 שנה ב-2012, ומאז הספיקה לנצח במרחק המלא גם ב-2015, להיות הראשונה מהישראליות ב-2017, שנייה מהישראליות ב-2019 ושנייה כללית ב-2020.

נועה כפרי. עלתה למרחק המלא | צילום: תמיר בוגין

נועה כפרי – נועה מוכרת מאוד בקהילת הטריאתלטים הישראלית, וכמי שהייתה נווטת קרב על F-15i בעברה, לטוס על המסלול בוודאי לא מפחיד אותה. היא דיירת קבע על הפודיומים בקבוצות הגיל ואחרי ארבע הופעות בחצי הישראמן ופעם אחת בשלשה ברכיבה היא מזנקת הפעם לאתגר המרחק המלא בניסיון להעפיל בפעם הראשונה לפודיום היוקרתי.

בר שיין – ספורטאית מנוסה וטריאתלטית איכותית, שכבר סיימה במקום השני מבין הישראלית ב-2018 אחרי רזניקוב ובשנה לאחר אף קבעה תוצאה של 12:22:44 שעות. השנה היא חוזרת למסלול המלא, ותנסה להראות שמאז הפעם האחרונה שהתמודדה עם האתגר הארוך, היא רק הלכה והשתבחה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג