משפחות החטופים הזניקו, כ-20 אלף השתתפו: סיכום מרוץ הלילה של ת"א

מזג האוויר החם לא מנע מההמונים לזנק למרוץ הלילה של ת"א, שהוקדש לעוטף ישראל וכוחות הביטחון, ולקריאה להשבת החטופים. נעמי בן דוד וטל אבידן ניצחו את המקצה ל-10 ק"מ. לתוצאות המלאות כנסו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מרוץ הלילה של תל אביב | צילום: Sportphotography

הפקקים בדרך היו כבדים, מזג האוויר היה חם במיוחד, אך גם זה לא מנע מכ-20 אלף רצות ורצים לזנק הערב (רביעי) למרוץ הלילה של תל אביב-יפו, אשר היה המרוץ הגדול הראשון בעיר מאז 7 באוקטובר, לאחר ביטול מרתון תל אביב. מרבית הרצים זינקו למקצה ל-10 ק"מ, ונוספים זינקו למקצה ל-5 ק"מ ול-15 ק"מ.

לכתבות נוספות בנושא:
זיכרון, הנצחה וריצה: טור אישי לסיכום מרוץ ארזי הלבנון
צפו: מהומת ענק ונפילה המונית בזינוק לאליפות צרפת ב-10 ק"מ
כל מה שצריך לדעת כדי לצלוח את עונת המרוצים

המרוץ הוזנק בשדרות רוקח ועבר באתריה המרכזיים של העיר כולל באבן גבירול, דרך נמיר, כיכר רבין, פארק גני יהושע ועוד. לאורך המסלול מוקמו במות מוסיקה ומיצגי אורות, כולל מנהרת לדים. את המקצה הראשון הזניקו ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי עם נציגי משפחות החטופים עדן ירושלמי, חנן יבלונקה ועידן אלכסנדר. ב-1.5 ק"מ האחרונים של מסלול המרוץ הוצב מיצג תאורה המורכב מ-133 חמניות מוארות, כמספר החטופות והחטופים המוחזקים בשבי חמאס בעזה כבר מעל חצי שנה.

גם בהזנקה למען החטופים | צילום: Sportphotography

מי שניצח במקצה המרכזי ל-10 ק"מ מבין הגברים היה טל אבידן שסיים בזמן של 33:12 דקות, שנייה אחת לפני יותם אהרוני, כשברהנו יימאצאו סיים שלישי והשלים את הפודיום עם 34:00 דקות. הטריאתלט ומדליסט הארד מצ'אלנג' ישראמן האחרון אמיר אלפיה סיים חמישי עם 34:25 דקות, כהכנה אחרונה לפני TRI כנרת בו הוא עתיד להשתתף בשישי הקרוב ולהיאבק על תואר אלוף ישראל בחצי איש ברזל.

מבין הנשים, האתלטית נעמי בן דוד בת ה-18 היא זו שניצחה בזמן של 36:59 דקות, לפני מינטמר ביקאיה (שניצחה במרתון תל אביב לפני שנתיים) עם 37:38 דקות, אלה פינוס ישרים סיימה שלישית עם 38:53 דקות. נציין שלמחרת המרוץ נערכת אליפות ישראל בריצת 10,000 מטר בהדר יוסף, מה שמנע מהרצים המובילים בארץ להשתתף בשני האירועים.

מיצג 133 האורות למען החטופים | צילום: Sportphotography

ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי: "מרוץ הלילה התקיים הערב לאחר דחיה קלה בעקבות המלחמה ובסימן תמיכה וחיבוק לתושבי עוטף ישראל וכוחות הביטחון וההצלה, שהמרוץ מוקדש כל כולו להם. אני רוצה לברך את רבבות הרצים והרצות שלקחו חלק במרוץ הנהדר הזה. השתתפותכם מזכירה לנו כמה ספורט הוא לא רק בריאות לגוף אלא גם ריפוי לנפש. דרך הספורט אנחנו יכולים להרשות לעצמנו גם לכאוב וגם להתנחם ולזכור שבזכות הגוף והנפש ניתן להתגבר על אתגרים רבים. כמובן שאנו לא שוכחים את החטופות והחטופים. אני מייחל שנראה אותם איתנו שוב במהרה".

במרוץ השתתפו תושבים רבים מעוטף ישראל בצפון ובדרום, ואנשי מילואים ובני ובנות זוגם. בנוסף, המרוץ אירח 3,000 חיילי סדיר בהרשמה בחינם. המרוץ חולק למספר מקצים, על מנת לאפשר כמות נרחבת של רצות ורצים. המקצים במרוץ הוקדשו כולם ליישובי הדרום והצפון. המקצים ל-10 ק"מ נקראו "שדרות", "ניר עוז" ו"קריית שמונה". המקצה ל-5 ק"מ נקרא "בארי" והמקצה ל-15 ק"מ נקרא "כפר עזה".

לתוצאות המלאות מהמרוץ

מרוץ הלילה תל אביב | צילום: דני שכטמן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג