צפו: מהומת ענק ונפילה המונית בזינוק לאליפות צרפת ב-10 ק"מ

משפך זינוק צר מדי ביחס לכמות הרצים ומעידה של אחד הרצים בקדמת הדבוקה גרמה לכאוס במרוץ ברואן ולעשרות רצים שמצאו את עצמם על הקרקע. צפו בסרטון מההזנקה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
הנפילה ההמונית בצרפת | צילום מסך

אליפות צרפת בריצה ל-10 ק"מ נערכה ביום ראשון האחרון ברואן, אולם מה שיזכרו ממנה הוא לא זהות המנצח והמנצחת (רפאל מונטויה ומלין רולאן, תודה ששאלתם), אלא דווקא מהומת הענק שהתרחשה במהלך הזינוק, ואף גרמה לפציעתם של כמה משתתפים.

לכתבות נוספות בנושא:
כל מה שצריך לדעת כדי לצלוח את עונת המרוצים
היהפוך נמר חברבורותיו? האם רץ חובב יכול להתגבר על היצר כדי להשתפר
שערורייה בחצי מרתון בייג'ין: 3 רצים נתנו לכוכב המקומי לעקוף אותם

מדובר במשפך זינוק צר יחסית, כאשר 600 משתתפים נדחסו לזינוק של הגברים. בעקבות נפילה של אחד מהם, נוצרה תגובת שרשרת מסוכנת, בה לא מעט רצים מצאו את עצמם על הקרקע, ואחרים התחמקו רק בקושי. רק במזל, הרצים שנפלו לא נרמסו ולא נרשמו פציעות רציניות אצל אף אחד מהנופלים.

צפו בנפילה ההמונית:

לצערנו, האירוע בצרפת אינו הראשון של נפילות המוניות בזינוקים למרוצים גדולים ורבי משתתפים. המקרה הזכור האחרון אירע בינואר 2023, במרוץ 10 ק"מ בוולנסיה, אז היו מעורבים רצים רבים יותר, וחלקם נזקקו אף לפינוי לבית חולים להמשך טיפול.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג