מרתון ירושלים בוטל סופית

בצל הגל השני של הקורונה ביטלה עיריית ירושלים את מרתון ירושלים לשנה זו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מרתון ירושלים שנדחה ל-6 בנובמבר בשל הקורונה בוטל היום (חמישי) סופית על ידי עיריית ירושלים. התכנון המקורי שלו היה ב-20 במארס השנה ולמעשה הוא היה אירוע הספורט ההמוני הראשון שנדחה וכעת כאמור בוטל סופית. באתר המרתון פורסם כך: "בצל הגל השני של הקורונה, עיריית ירושלים באמצעות אגף הספורט, ביטלה את מרתון ירושלים 2020. המרתון הבא צפוי להתקיים ב-12.3.2021, המיועד להיות העשירי במספר".

מרתון ירושלים בוטל סופית | צילום: ניר עמוס

מדובר אמנם בביטול צפוי שכן מדובר במרתון המוני שהרשויות ובראשם משרד הבריאות לא יעניקו לו "תו סגול" בשל ההתקהלות ופוטנציאל ההדבקות, יחד עם זאת התחרויות ברחבי העולם מתחילות באופן הדרגתי וזוחל לחזור לפעילות. כרגע מדובר על תחרויות של רצי עילית ומקצוענים בלבד כפי שקורה ב"ליגת היהלום" באתלטיקה או בטור דה פראנס ובחודש הבא במסגרת מרתון לונדון בו יתחרו כאמור רק רצי העילית. בתוך כך, ביום שבת הקרוב יתקיים איירונמן טאלין באסטוניה בו יתחרו כ-1,700 ספורטאים רובם מקבוצות הגיל השונות. אין ספק שבאופן מבוקר ובהדרגה גם אירועי ספורט אחרים יחזרו לשגרה מבוקרת ובמספרים קטנים בהתחלה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג