בהלת הקורונה בישראל: מרתון ירושלים יבוטל

כעת זה רשמי, הקורונה מתחילה לפגוע באירועי ספורט והראשון להיפגע הוא מרתון ירושלים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לפני כשלושה שבועות בוטל מרתון טוקיו למשתתפים שאינם נמנים על רצי העילית, אבל אז היה זה נראה כי מדובר בבעיה שרובצת ביבשת אסיה בלבד. בהמשך בטולה אליפות העולם באתלטיקה באולמות בסין, תחרות שחייה במחוז לומברדיה שבאיטליה שנועדה להעפלה למשחקים האולימפיים, הופסק לאחר מספר ימים טור האמירויות ואף חצי מרתון פריס לא יצא לפועל. אך היום חרב הביטולים מגיעה גם לישראל וזאת לאחר שמשרד הבריאות יצא בהצהרה כי אין לקיים את מרתון ירושלים שמתוכנן ל-20 במארס בשל השתתפות עשרות אלפי אנשים ורצים מ-60 מדינות.

יבוטל | צילום: פלאש 90

במסיבת עיתונאים הודיעה יעקב ליצמן שר הבריאות כי חל איסור על כינוסים של יותר מ-5,000 איש וזאת על מנת למנוע את התפרצות והתפשטות וירוס הקורונה בישראל. ביקשנו את תגובת עיריית ירושלים לכך וזו תשובתם: "בהמשך להודעת מנכ"ל משרד הבריאות, עיריית ירושלים מודיעה כי היא בוחנת את הנחיות משרד הבריאות ביסודיות, ותפרסם את ההשלכות על קיום המרתון בהמשך".

למרתון הירושלמי שזו השנה העשירית שלו, היו ביטולים מחו"ל עוד קודם לכן וזאת בשל האיסור של הגעת רצים ורצות ממדינות אסיה לישראל. כעת, עם גל ההתפרצות של הימים האחרונים ובעקבות הדרבי התל אביבי שבו נכח תלמיד שחולה במחלה נדרשו אוהדים שהיו בשער 8 של המגרש להיכנס לבידוד עד יום ראשון, אז יעברו שבועיים מהיום שבו התקיים המשחק.

עדכון 5.3.20
בהמשך לידיעה שפרסמנו אתמול הוציאה עיריית ירושלים הודעה רשמית על ביטול מרתון ירושלים:
"על רקע התפשטות הקורונה בישראל ובעולם ולאור הנחיות משרד הבריאות, החליט ראש העיר ירושלים, משה ליאון, לדחות את מרתון ירושלים שתוכנן להתקיים ב-20 במרץ 2020. לפי שעה, המרתון יידחה לחודש אוקטובר לאחר החגים. ההחלטה התקבלה לאחר הערכת מצב משותפת עם כלל הגורמים העירוניים ובתיאום מלא עם משרד הבריאות. דחיית המרתון נועדה לאפשר למשתתפים לקחת חלק באחד מהמרתונים היפים והמאתגרים בעולם, לאחר שהתכוננו אליו במשך חודשים ארוכים. אנחנו מקווים לראות את כולם במועד המחודש ומצפים לאירוע ספורט בינלאומי מאתגר ומרגש כבכל שנה".

צילום עמוד הבית: צילום: פלאש 90



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג