מסתמן: המשחקים האולימפיים יידחו

ככל שעוברים הימים נראה שההחלטה על דחיית המשחקים האולימפיים הם רק עניין של זמן וזאת לאחר שכעת הוועד האולימפי האמריקאי קורא לדחייה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ערוץ כתבות הקורונה בשוונג


זה נראה גמור בשביל טוקיו ביולי 2020. הדחייה נראית כיום כבר בלתי נמנעת. לאחר שקנדה ואוסטרליה כבר הודיעו שלא ייקחו חלק במשחקים האולימפיים, ואחרי ששר הבריאות הצרפתי אמר שהוא לא רואה איך צרפת תשגר נבחרת לטוקיו, נתן הלילה הוועד האולימפי האמריקאי הזדמנות אחרונה לראשי התנועה האולימפית לרדת מהעץ.

בתום סקר שערך בקרב כמעט 2,000 מספורטאיו האולימפיים, הוועד האולימפי האמריקאי אמר הלילה את דברו. בשפה מעודנת אבל חד משמעית, קרא הוועד האולימפי האמריקאי בהודעה פומבית, לדחיית משחקי טוקיו 2020:
"המסקנה החשובה ביותר ממענה הספורטאים הרחב שקיבלנו, היא כי אפילו אם החששות הבריאותיים ייפסקו עד סוף הקיץ, על ההפרעות העצומות לסביבת האימונים, בדיקות סימום ותהליך מבחני בחירת הספורטאים, לא ניתן יהיה להתגבר במידה מספקת. לשם כך, ברור היום מתמיד שהדרך לדחייה (של המשחקים האולימפיים) היא המבטיחה ביותר, ואנחנו מעודדים את הוועד האולימפי הבינלאומי לנקוט בכל הצעדים הדרושים כדי להבטיח שהמשחקים יקוימו בתנאים בטוחים והגונים עבור כלל המתחרים".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג