בזמן שהרוכבים בפגרה: אלוף העולם רץ עם אשתו במרתון ניו יורק

רוכב האופניים המעוטר מיכל קוויאטקובסקי, שניצח השנה בקטע בטור דה פראנס, ויתר על המנוחה וטס לארה"ב כדי ללוות את אשתו על המסלול: "הורדנו אחד מהרשימה", וגם: אקס ישראל פרמייר טק שהרשים עם 2:47 שעות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מיכל קוויאטקובסקי ואשתו במרתון ניו יורק | צילום: אינסטגרם

יש לא מעט רוכבי אופניים מקצועיים שמשתמשים בריצה מעת לעת כחלק משגרת אימונים, אולם השלמת מרתון מלא זה כבר משהו שלא רבים מהם נוהגים לעשות במהלך הקריירה. הרוכב הפולני של קבוצת אינאוס, אלוף העולם לשעבר מיכל קוויאטקובסקי, עשה בדיוק אל זה ביום ראשון האחרון במרתון ניו יורק, ולמען מטרה משפחתית.

לכתבות נוספות בנושא:
"רצים בשבילם": מפגן למען החזרת החטופים במרתון ניו יורק
הישג נהדר: מקום 6 למארו טפרי במרתון ניו יורק, שיא מסלול לטולה

מווינגגור ופוג עד רוגליץ' וקוס: סיכום עונת 2023 במרוצי כביש – חלק א'

בעוד רבים מחבריו הרוכבים משתעשעים במרוצי ראווה במזרח או מנצלים את הפגרה למנוחה ראויה, קוויאטקובסקי רץ את המרחק המלא במרתון הגדול בעולם ביחד עם אשתו אגתה.ל מעשה, הוא רץ כדי ללוות אותה במרתון ולסייע לה ובסיום אף פרסם תמונה משותפת של שניהם עם המדליה ברשתות החברתיות וכתב: "כן, אנחנו יכולים! הורדנו אחד מהרשימה". הזמן בו סיימו את המרתון יחד היה 4:11:34 שעות.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Michał Kwiatkowski (@kwiato)

קוויאטקובסקי בן ה-33 הוא רוכב מעוטר בסבב, אשר היה אלוף העולם במרוצי כביש ב-2014. הוא ניצח בשני קטעים בטור דעה פראנס, כולל קטע אחד השנה זכור במיוחד ברכיבה הירואית אל פסגת הגראן קולומבייה (קטע 13). הוא ניצח גם במהלך הקריירה בשלל מרוצים יוקרתיים כמו טיראנו-אדריאטיקו, מילאנו-סן רמו, אמסטל גולד, סטראדה ביאנקה (פעמיים) ועוד.

עוד נציג לעולם האופניים היה פרדי אובט, רוכב קבוצת הפיתוח של ישראל פרמייר טק בעבר, אשר לאחרונה התמקד במרוצי גראבל ופחות בכביש. אובט ידוע כרץ מצוין אשר אף התחרה בצעירותו, ונצר למשפחת אתלטיקה, שכן אביו הוא האלוף האולימפי ושיאן העולם לשעבר סטיב אובט, שהתמחה בריצות בינוניות וייצג את בריטניה בשנות ה-70 וה-80.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Freddy Ovett (@freddyovett)

אובט הבן הרשים מאוד עם תוצאה מצוינת של 2:37:18 שעות, שיפור של שמונה דקות לשיאו האישי אותו קבע אשתקד במרתון ברלין. הזמן מרשים עוד יותר בהתחשב בעובדה שהמסלול בברלין נחשב מהיר הרבה יותר מזה בניו יורק. הוא אף תפס את תשומת הלב של שיאן העולם לשעבר והאלוף האולימפי אליוד קיפצ'וגה שהגיב לו באינסטגרם לפני הריצה: "שמח לראות אותך כאן בניו יורק, תראה לעולם שרוכבים יודעים גם לרוץ"



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג