ממשיכה להרשים: לונה צ'מטאי סלפטר ניצחה בחצי מרתון המבורג

הרצה הישראלית הבכירה סיימה ראשונה במרוץ שנערך בתנאי חום, עם זמן של 1:10:02 שעות. מאמנה דן סלפטר: "רצינו לקבל תמונת מצב חודשיים לפני אליפות העולם בתנאים דומים". מקום שישי להיימרו עלמיה אצל הגברים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
לונה צ'מטאי סלפטר | צילום: Sportphotography

הרצה הישראלית הבכירה לונה צ'מטאי סלפטר ממשיכה להרשים בזירה הבינלאומית והיום (ראשון) ניצחה בחצי מרתון המבורג בגרמניה. הישראלית הובילה למן הפתיחה, כשהיחידה שאיימה עליה הייתה הרצה הקנייתית נאום ג'בט. לונה חצתה ראשונה את קו הסיום בזמן של 1:10:02 שעות, שלוש שניות לפני יריבתה.

התנאים היו לא קלים לריצה, כיאה לסוף חודש יוני, כאשר במהלכה שררה טמפרטורה של 27 מעלות צלסיוס בצל. מאמנה של לונה, דן סלפטר סיפר: "רצינו בעיקר לקבל תמונת מצב חודשיים לפני אליפות העולם בתנאים דומים. לונה הובילה את הריצה לכל אורך הדרך והתמודדה בצורה טובה עם התנאים. מכאן נמשיך  לחודשיים של מחנה אימונים שישלב תנאי גובה וחום, לסירוגין, באיטליה".

באליפות העולם תרוץ סלפטר כמובן את המרתון, שייערך ב-26 באוגוסט בבודפשט. באליפות אשתקד ביוג'ין קבעה צ'מטאי-סלפטר הישג היסטורי עם מדליית הארד ומאז הספיקה גם להרשים עם המקום השלישי במרתון בוסטון היוקרתי. רק בשבוע שעבר סייעה המרתוניסטית לנבחרת ישראל באתלטיקה להעפיל לדרג ב' באליפות אירופה לאומות (כחלק מהמשחקים האירופיים) בפולין, לאחר שסיימה במקום השני את הריצה ל-5,000 מטר.

בחצי המרתון אצל הגברים בהמבורג היה ייצוג ישראלי גם כן. היימרו עלמיה רשם הישג נאה משלו כאשר סיים במקום השישי במרוץ עם 1:03:31 שעות, 40 שניות מהשלישייה הראשונה. גירמה אמרה סיים במקום ה-13 עם 1:05:11 שעות, ימר גטהון במקום ה-15 עם 1:06:04 שעות, מוגס טסמה במקום ה-16 עם 1:06:12 שעות ודוד טאייצ'או במקום ה-17 עם 1:06:54 שעות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג