ממשיכה במסע הרכש: ישראל פרמייר טק החתימה את המטפס ג'ורג' בנט

אחרי שהתחזקה בספרינטרים, הקבוצה הישראלית צירפה גם את המטפס הניו זילנדי בן ה-33, שרכב בשנתיים האחרונות בקבוצת UAE ובאמתחתו חמש הופעות בטור דה פראנס ומקום שני בג'ירו לומברדיה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
ג'ורג' בנט | צילום: ספרינט סייקלינג

מסע הרכש של ישראל פרמייר טק לקראת העונה הבאה נמשך והיום (שלישי) הודיעה קבוצת האופניים המקצוענית הישראלית על החתמתו של רוכב נוסף, המטפס הניו זילנדי ג'ורג' בנט, שיצטרף לקבוצה לשנתיים הקרובות.

לכתבות נוספות בנושא:
ואן ארט חזר לנצח, רצף מוצלח לישראל פרמייר טק בצפון אמריקה
פרידה מאגדה: אנמיק ואן ולוטן רכבה בפעם האחרונה וחתמה קריירה מפוארת
רכש עוצמתי לספרינט: פסקל אקרמן חתם בישראל פרמייר טק

בנט בן ה-33 ניצח בעבר (2017) את הטור של קליפורניה ואף הגיע למקום השני באחד המרוצים החד יומיים הקשים בעולם – הג'ירו לומברדיה ב-2020. הוא רכב במהלך הקריירה חמש פעמים בטור דה פראנס, שלוש פעמים בג'ירו ד'איטליה (כולל מקום שמיני בדירוג הכללי ב-2018 ומקום שלישי בקטע ב-2021) ושבע פעמים בוולטה אספנייה (כולל מקום עשירי ב-2016). כמו כן, ייצג את ניו זילנד פעמיים במשחקים האולימפיים – ב-2016 וב-2021.

שנותיו הטובות ביותר בקריירה היו בקבוצת LottoNL–Jumbo ההולנדית, לימים Jumbo Visma, בה רכב עד 2022 ורשם בה הישגים נהדרים כשנחשב לדומסטיק מוביל בקבוצה. לאחר מכן הוא עבר ל-UAE, אליה הגיע עם הרבה ציפיות, אך חווה שנתיים לא טובות עם לא מעט חוסר מזל. בין היתר, חווה תאונה והתרסקות בקטע השני בטור של שווייץ, שמנעה ממנו להיבחר לסגל בטור דה פראנס האחרון.

ג'ורג' בנט | צילום: ספרינט סייקלינג

בשנתיים האחרונות למעשה זינק רק פעם אחת לגרנד טור, הטור דה פראנס ב-2022, בו היה אמור לסייע לטאדיי פוגצ'אר בהרים, אולם הוא יצא חיובי בבדיקת קורונה ביום המנוחה הראשון ונאלץ לפרוש מהטור. לאחרונה, סיים שישי בוולטה בורגוס (בו ניצח פרימוז' רוגליץ' לפני אלכסנדר ולאסוב ואדם ייטס) והראה כי חזר לכושר טוב והחלים לחלוטין מהתאונה.

לפי הודעת ישראל פרמייר טק, בנט צפוי לחזק את הקבוצה במרוצים הרריים ובגרנד טורים. "אחרי שהתמקדנו באחרונה בחיזוקה של הקבוצה בספרינטרים מוכשרים, צירופו של בנט יוסיף עומק לצוות המטפסים שלנו", הסביר מנהל הקבוצה צ'ל קרלסטרום, שמתייחס כמובן להחתמות האחרונות של הספרינטרים פסקל אקרמן ואית'ן ורנון. ואף של עודד קוגוט הישראלי, שזכה לחוזה מקצועני ראשון.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • אשר הגיב:

    וכל ההחתמות הללו מה קשור לישראלים
    מה התפקיד שלהם להסתכל עליהם .
    או פשוט אולי להבין שנצליח בזכותם לקבל הזמנה לטור דפרנס ואז יהנו הישראלים מהזכות בחסד לרכב בטור דה פרנס
    לא מתחבר לקבוצה לא מרגיש שהישראלים תורמים לקבוצה לא בשביל זה קמה הקבוצה עדיף יותר ישראלים ולראות קבוצה ישראלית גם בדרג ב ולתת במה להרבה רוכבים שלנו
    סילבן תשנה כוון חבר אוהבים אותך המון אין לנו מה למכור ברמות הגבוהות וזה הוכח בתוצאות עגומות של הישראלים
    תן אפשרות הרבה רוכבים ישראלים בדרג ב שגם שם אנחנו עוד נתקשה מאוד אבל לפחות נתחבר לקבוצה לרוכבים

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג