מחר זה קורה: כל מה שצריך לדעת לקראת TRI כנרת

תחרות הטריאתלון האיכותית ביותר שהייתה כאן בשנים האחרונות תוזנק בשישי קצת לפני 6 בבוקר. קבלו את כל הפרטים שצריך לדעת: איפה השידור, מי מתחרה, מתי כל זינוק וטקס ואיפה כדאי להגיע לעודד?
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
TRI כנרת | צילום: צלמי שוונג

אחד מרגעי השיא של עונת הטריאתלון בישראל יקרה מחר (שישי) בבוקר, כאשר TRI כנרת ייצא לדרך, עם כמה מהמתחרות והמתחרים החזקים ביותר בענף, ועם שלל מקצים מרתקים לקבוצות הגיל השונות. רגע לפני, הנה כל מה שצריך לדעת לקראת התחרות, בין אם אתם משתתפים בה, מגיעים לעודד, או עוקבים מהבית.

איפה?
ההזנקה לחלק הראשון של השחייה תהיה בחוף צמח, שטחי ההחלפה T1 ו-T2 ממוקמים שניהם בבית גבריאל, וכך גם קו הסיום, כך שזהו המקום המושלם להגיע לצדו לעודד. את תוואי המסלולים המלא תוכלו למצוא כאן.

מתי מזנקים?
5:56: זינוק לאליפות ישראל בספרינט עילית
6:10: זינוק לאליפות ישראל בחצי איש ברזל ולשלשות חצי איש ברזל
6:43: זינוק למקצה האולימפי ולשלשות אולימפי
7:33: זינוק לסופר ספרינט בנים גיל 15-14
7:43: זינוק לסופר ספרינט בנות גיל 15-14
7:53: זינוק לנוער בנים 19-16
7:58: זינוק לנוער בנות 19-16
8:03: זינוק למקצה ספרינט

מתי ואיפה טקסי הסיום?
טקסי הסיום ייערכו בבית גבריאל במרפסת האחורית, סמוך לקו הסיום:
8:30: טקס סיום ספרינט עילית
11:30: טקס סיום לאולימפי, סופר ספרינט ונוער
14:00: טקס סיום חצי איש ברזל ושלשות

זוכרים את אור
לפני תחילת התחרות ייערך טקס מיוחד לזכרו של הטריאתלט ואיש הברזל אור אשכר ז"ל, שהלך לעולמו באופן טרגי בפיגוע בתל אביב. מקצה חצי איש הברזל, המקצה בו התחרה אור פעמים רבות, יוקדש לציון זכרו. נציגי משפחתו יגיעו לתחרות וישתתפו בטקס.

איפה צופים?
התחרות תועבר בשידור חי בערוץ הספורט מהשעה 5:40. שידור חי תוכלו למצוא גם כאן באתר שוונג, וכן ביוטיוב ובפייסבוק של שוונג. פריצות שידור יהיו במהלך התחרות גם בקשת 12.

מי מתחרה?
זו צפויה להיות אחת האליפויות האיכותיות ביותר שהיו לנו בשנים האחרונות, כאשר בספרינט עילית לגברים הטריאתלט האולימפי שחר שגיב יתחרה לראשונה מזה שבע שנים בארץ, ומולו בכירי הענף כמו איתמר לבנון, איתמר אשד ורועי זוארץ. אצל הנשים גם כן צפוי קרב משובח בין אביב לוי, יהלי ויתקין והילה אריאס. שני אלופי ישראל באיש ברזל – דן אלתרמן ואנטונינה רזניקוב, ינסו להשלים דאבל עם זכייה בחצי המרחק.

שחר שגיב | צילום: פרטי

מה עם האקספו?
לשירותכם ביום חמישי מהשעה 13:00 עד 19:00 וביום שישי מ-8:00 עד 14:00 יהיה פתוח בתוך בית גבריאל באולם הכניסה האקספו של TRI כנרת. תוכלו למצוא שם מגוון דוכנים המיועדים במיוחד לטריאתלטים, וכן דוכני שתייה ומזון. בין היתר, בדוכן של Sponser תוכלו ליהנות מ-20 אחוז הנחה על כל מוצרי ספונסר ו-SIS בקנייה מעל 100 ש"ח, ועוד שלל מבצעים שווים.

פרטים נוספים תוכלו למצוא באתר התחרות. בהצלחה לכולם!



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג