תחרות חצי איש הברזל ב-TRI כנרת תוקדש לציון זכרו של הטריאתלט אור אשכר ז"ל

זכרו של הטריאתלט ואיש הברזל יצוין במסגרת התחרות שמשמשת כאליפות ישראל בטקס ובדקת דומיה, בהשתתפות נציגי משפחתו. מירב יצחקי מנכ"לית שוונג: "רצינו לציין את זכרו בצורה שתכבד אותו ואת הספורטאי שהיה"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אור אשכר בתחרות חצי איש הברזל בישראמן | צילום: צלמי שוונג

כשבועיים חלפו מאז הלך לעולמו באופן טרגי הטריאתלט אור אשכר ז"ל, אשר נפצע באורח אנוש בפיגוע ברחוב דיזנגוף בתל אביב ובהמשך, על אף מאבק ממושך של 11 יום, מת מפצעיו. אור היה איש ברזל, אשר התחרה בארץ ובחו"ל, ולפיכך החליט צוות שוונג, החברה שיוזמת, מפיקה ומנהלת את תחרות TRI כנרת, כי מקצה חצי איש הברזל בתחרות, אשר משמש גם כאליפות ישראל במרחק זה, יוקדש לציון זכרו.

נציגים ממשפחתו של אור יגיעו לאירוע וישתתפו בטקס שייערך לפני הזנקת המרוץ, טקס בו כל הטריאתלטיות והטריאתלטים יעמדו דקת דומיה לזכרו. המשפחה גם תעניק גביעים למנצחות ולמנצחים.

תחרות TRI כנרת והטקס לזכרו של אור אשכר ז"ל יועברו בשידור חי בערוץ הספורט ביום שישי, 14 באפריל מ-5:45 בבוקר.

TRI כנרת | צילום: צלמי שוונג

מירב יצחקי, מנכ"לית שוונג, סיפרה: "כולנו הוכנו בהלם עם היוודע מותו של אור ז"ל, אותו רבים בקהילה שלנו הכירו ואהבו. היה לנו ברור שאנו רוצים לציין את זכרו בתחרות בצורה שתכבד אותו ואת הספורטאי שהיה. לאחר שקמה המשפחה מהשבעה, פנינו אליהם כדי לקבל את הסכמתם ואנחנו בטוחים שעולם הטריאתלון הישראלי יכבד את זכרו הן בטקס והן על המסלול שכה אהב, בצורה הטובה ביותר".

אור היה מוכר לרבים בקהילת טריאתלון המרחקים הארוכים בישראל. רק באוקטובר האחרון הוא השתתף באליפות העולם באיש ברזל בהוואי לאחר שהשיג את הסלוט הנחשק, יש לו גם זמן שיא של 9:52:27 שעות במרחק איש ברזל מאיירונמן טאלין, 2:43:38 שעות ממרתון ולנסיה, ועוד שלל תחרויות מכל העולם. הוא השתתף מספר פעמים במקצה לחצי איש הברזל בישראמן וב-2020 אף הגיע במקום הרביעי בקטגוריית הגיל שלו במקצה זה, וכן היה משתתף דרך קבע בתחרויות ליגת המים הפתוחים של שוונג, ובפרט בפורט2פורט בתל אביב.

אור אשכר בחצי איש הברזל בישראמן | צילום: צלמי שוונג

לאחר פטירתו, החליטה משפחתו של אור ז"ל לתרום את איבריו והם הושתלו בחמישה אנשים והצילו את חייהם: לבו הושתל בגבר בן 65, הכבד שלו בגבר בן 75, אונת הכבד שלו בתינוק בן שנה, כליה אחת הושתלה בבת 52 וכליה נוספת בבן 59.

ההרשמה לתחרות TRI כנרת למקצים השונים פתוחה עד 8 באפריל



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג