מו פראח ירוץ במרתון לונדון ולא פוסל אפשרות לחזור ל-10,000

אחרי שניצח במרתון שיקגו, הרץ הבריטי ינסה לנצח גם בעיר מגוריו אבל מבין שיתכן וגם שיאן העולם ירצה לשמור על התואר. בנוסף, יתכן ופראח יחזור לריצות המסלול במשחקים האולימפיים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מו פראח רץ בריטי במרתון לונדון 2018
מו פראח רץ בריטי במרתון לונדון 2018

מעבר לשיאן העולם אליוד קיפצ'וגה שנמצא ברמה אחת מעל לכל רצי המרתון כיום, מו פראח היה אחד הרצים שיותר הרשימו השנה במרחק של 42.2 קילומטרים, בזכות ניצחונו במרתון שיקגו בו הוא שיפר משמעותית את השיא הבריטי וקבע 2:05:11 שעות.

התחנה הבאה – מרתון לונדון. מו פראח | צילום: Paul Hudson

עוד כתבות בנושא 

לונה צ'מטאי סלפטר קבעה את תוצאת השנה באירופה במרתון פירנצה 
מו פראח ניצח במרתון שיקגו 
כיצד הצליח אליוד קיפצ'וגה לשבור את שיא העולם בברלין? 

ההופעה של פראח בשיקגו העלתה שאלות לגבי הרמה האמיתית שהוא יוכל להגיע אליה בריצת המרתון, והמסקנות היו שיהיה מעניין לראות אותו בפעולה נגד שיאן העולם אליוד קיפצ'וגה שקבע השנה בברלין 2:01:39 שעות. פראח הודיע אתמול (ראשון) שהוא ישתתף השנה במרתון לונדון באפריל, אחד המרתונים האהובים גם על אליוד קיפצ'וגה שניצח בו כבר שלוש פעמים כולל ב-2018.

עדיין לא ברור אם קיפצ'וגה יתחרה בלונדון גם באפריל 2019, אבל סביר להניח שהוא יחזור לבירה הבריטית יחד עם עוד כמה מהרצים המהירים בעולם, והבריטים ישמחו לדעת לאיזו תוצאה הם יוכלו למשוך את מו פראח בעיר מגוריו.

פראח התייחס להתמודדות אפשרית נגד אליוד קיפצ'וגה על המסלול בלונדון ואמר: "אם אתה מתאגרף, מול מי תרצה להיכנס לזירה? מול מייק טייסון או אנתוני ג'ושוע או מול יריב קל? אתה תמיד רוצה להתמודד נגד הטובים ביותר, ואם זה אומר להתמודד נגד אליוד קיפצ'וגה – זה מה שאעשה".

עם זאת, פראח נשמע זהיר כשהוא נשאל על סיכוייו נגד רץ המרתון הטוב בעולם: "אני לא חושב שיש מישהו שיכול לנצח אותו כיום, הוא הרבה יותר טוב מכולם והשיא העולמי שלו הוא מדהים. אבל כדי ללמוד איך הוא עושה את זה כל כך טוב, צריך להתחרות נגדו, ללמוד מהטעויות, וכך ללמוד איך לנצח".

"הקריירה קצרה מדי ולא צריך לפסול שום דבר". מו פראח | צילום: Erik van Leeuwen

עוד כותרת שסיפק פראח באי הבריטי היתה על אפשרות שהוא יחזור להתחרות במרחק שבו היה בלתי מנוצח, ריצת ה-10,000 מטרים במסלול, שבה הוא זכה בשני תארים במשחקים האולימפיים ובשלושה תארים באליפויות העולם. כזכור, פראח הודיע על פרישתו מריצות המסלול קצת אחרי המשחקים האולימפיים ריו 2016 כדי להתמקד בריצות הכביש. "יש סיכוי שזה יקרה", אמר פראח והוסיף: "הקריירה שלנו קצרה מדי ולא צריך לפסול שום דבר. אני אנסה לזכות בכמה שיותר מדליות עבור המדינה שלי. בזמנו הייתי כן ואמרתי שסיימתי עם המסלול, אבל התגעגעתי לזה. אני מרגיש שאני עדיין יכול להגיע להישגים".

 

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • בריטי הגיב:

    Farah בעברית צריך להיות פארה ולא פראח. מי יידע לא לבטא את ה׳ח׳?

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג