מה הסיבה שאנטונינה רזניקוב התעלפה ולא סיימה את ישראמן גארמין?

אשת הברזל הטובה בארץ כיום קיוותה לנצח גם השנה בישראמן גארמין, אבל סיימה אותו מעולפת על הכביש באמצע הרכיבה. בינתיים היא התאוששה וכבר מתאמנת לאיירונמן דרום אפריקה - הנה מה שקרה לה במהלך התחרות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

עבור הרבה מאוד משתתפים, תחרות הישראמן גארמין שהתקיימה בסוף ינואר היתה חוויה אדירה ומוצלחת. מצד שני, דווקא האלופה מ-2016 ומי שמתאמנת על המסלול הזה כמעט כל יום, אנטונינה רזניקוב, תרצה כנראה לשכוח את התחרות הזאת. אחרי הופעת הבכורה שלה באליפות העולם בהוואי באוקטובר האחרון היא קיוותה לחזור ולנצח על המסלול הביתי שלה, ואולי אפילו להשתמש בניסיון שצברה כדי לשבור את שיא המסלול שלה. בפועל, את התחרות הזאת רזניקוב סיימה בבית החולים, מחוברת לאינפוזיות, אחרי שהתעלפה במהלך ההקפה השנייה של הרכיבה ל-180 ק"מ.

אנטונינה רזניקוב ישראמן גארמין

עכשיו היא כבר יכולה לצחוק על זה. אנטונינה רזניקוב | צילום: אבי חיים

עוד כתבות בנושא 
התמונות היפות ביותר מישראמן גארמין 2017 
מה קורה כשמסיימים את הרכיבה בישראמן גארמין ואין נעליים? 
מי התאמן לישראמן גארמין 4.5 חודשים בלבד? 

"הכל היה בסדר. התאמנתי טוב, הייתי בכושר יותר טוב לעומת השנה שעברה וגם במשקל נמוך יותר", נזכרת רזניקוב ביום שלפני התחרות, "הייתי מוכנה לתוצאה טובה, אבל בערב שלפני התחרות התחילו לי כאבי בטן חזקים עם הקאות ושלשולים, וזה משהו שבדרך כלל לא קורה אצלי. קיבלתי מהרופא כדורים נגד השלשולים וההקאות, אבל לא הצלחתי לאכול. חשבתי שאולי זה מהתרגשות וסיכמתי עם המאמן שלי אבי חיים שאני אנסה ושאולי יהיה בסדר. כנראה שהראש שלי 'דפוק' מעודף מוטיבציה".

לתוספי תזונה בשוונג-שופ לחצו כאן

אף אחד לא רוצה לזנק לתחרות כשהוא לא מרגיש טוב, על אחת כמה וכמה כשמדובר בתחרות איש ברזל שלפי היכולת של רזניקוב אמורה היתה להימשך בין 10 ל-11 שע'. "שחיתי טוב וגם יצאתי טוב מהמים", היא מספרת, "גם את הסיבוב הראשון ברכיבה עשיתי בזמן של 3:12 שע' שזה טוב יחסית לרוחות שהיו שם. חשבתי שהכל בסדר, אבל כשהתחלתי לאכול יותר ג'לים הרגשתי בחילה וצמרמורת ובאיזשהו שלב הבנתי שאני חייבת לעצור כדי להקיא. עשיתי את זה, ואז ניסיתי להרים את הראש והתעלפתי".

"העיקר שלא שברו את השיא שלי". אנטונינה רזניקוב בישראמן גארמין 2016 | צילום: ניר עמוס

בשלב הזה, אחד הרוכבים שנעקף על ידי רזניקוב עוד בתחילת קטע הרכיבה זיהה שהיא במצוקה, והוא עצר את הכל כדי לסייע לה. הוא הזמין אמבולנס ובמקביל החל לטפל בה, כשזיהה שהיא מסתכנת במצב של היפותרמיה בגלל הקור בהרי אילת, הוא ניסה לחמם אותה כמה שיותר ובשלב מסוים פשוט נשכב עליה. רוכב נוסף שעצר פשט חלק מבגדיו וכיסה את רגליה של רזניקוב, וכשהאמבולנס הגיע והפראמדיקים חיברו לה אינפוזיה, היא התעוררה והבינה שהיתה בעצם מעולפת. "הרגשתי כאילו שנרדמתי", היא נזכרת ומוסיפה, "מסתבר שזה היה וירוס, וגם עלה לי החום תוך כדי התחרות. כנראה שמאוד רציתי לעשות את התחרות הזאת ואפשר לומר שניסיתי עד הסוף. אני שמחה שלפחות לא שברו את השיא שלי, ואני אנסה לעשות את זה בעצמי בשנה הבאה".

אחרי מספר ימים של מנוחה, במהלכם היא קיבלה עוד אינפוזיות וסבלה מחום, רזניקוב חזרה בהדרגה לאימונים, וכיום היא כבר מתאמנת במרץ על אותו מסלול של הישראמן. המשימה – איירונמן דרום אפריקה שיתקיים ב-2 באפריל. בשנה שעברה היא ניצחה בקטגוריית הגיל שלה וכך השיגה את הסלוט לאליפות העולם להוואי. המטרה שלה הפעם היא לשחזר את זה ולצבור עוד ניסיון כשהפנטזיה שלה ושל מאמנה אבי חיים היא לעבור לקטגוריית המקצועניות בתוך שנתיים. "אני מאוד רוצה להצליח בדרום אפריקה ולהגיע שוב להוואי גם השנה, כדי שבאמצע אני אוכל להשתתף בשניים או שלושה חצאי איש ברזל טובים כדי לשפר את המהירות שלי".





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג