מאמן נבחרת הכדורמים: "קיבלנו בית מאוד מאתגר, אבל גם אפשרי"

משחקי מוקדמות אליפות אירופה לגברים בכדורמים יערכו במכון וינגייט בסוף השבוע וישראל תפגוש במים את טורקיה, הולנד ואוקראינה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

נבחרת ישראל בכדורמים נמצאת בעיצומן של ההכנות לקראת משחקי מוקדמות אליפות אירופה שהיא תארח בסוף השבוע 18-20 בפברואר בבריכה הלאומית שבמכון וינגייט. הנבחרת, תחת המאמן טל גרודמן, חזרה ביום רביעי ממחנה אימונים אינטנסיבי של 10 ימים באתונה בו היא פגשה את הקבוצות היווניות הבכירות למשחקי אימון. כעת ממשיכה הנבחרת בהכנות בוינגייט עד תחילת המשחקים. ישראל הוגרלה לבית לא קל אך אפשרי, יחד עם הולנד, טורקיה ואוקראינה.

הנבחרת הישראלית באה עם אנרגיות ושאיפה לעשות הכי טוב שאפשר | צילום: באדיבות איגוד כדורמים

עוד כתבות בשוונג
10 עובדות שלא ידעתם על כדורמים
להכיר את הקיר: הטכניקה הבסיסית לטיפוס נכון
הזינוק למרוץ האקסטרים הקשה בעולם התחיל

ההולנדים פייבוריטים ברורים לסיים ראשונים, בעוד על המקום השני יתקיים מאבק משולש. שתי הראשונות יעלו לאליפות אירופה שתתקיים בקיץ בעיר ספליט שבקרואטיה.

הולנד כאמור נחשבת לחזקה בבית. סיימה אמנם במקום ה-15 באליפות אירופה 2020 לאחר שמספר שחקנים ותיקים פרשו והנבחרת עברה "חילופי דורות", אבל בסגל שלהם יש כיום מספר שחקנים המשחקים בליגות הבכירות באירופה ובליגת האלופות.

המשחק האחרון של ישראל מול הולנד היה בוינגייט, במסגרת מוקדמות אליפות אירופה 2016. אז הפסידו הכחולים לבנים 14-2. בין השחקנים המובילים של הולנד נמנים בילאל גבדאמסי, המשחק בסולנוק ההונגרית וסם ואן דר ברג המשחק בברצלונה. טורקיה סיימה במקום ה-12 באליפות אירופה 2020, ורוב שחקניה מגיעים משתי הקבוצות הבכירות במדינה – גלאטסראיי (שאותה מאמן הסרבי מיאט מיאטוביץ' שאימן את הפועל קרית טבעון בעונה החולפת) ואנקה איסטנבול.

המשחק האחרון של ישראל מול טורקיה היה ב-2004, באליפות אירופה דרג ב׳ שהתקיימה באיסטנבול, אז הפסידה הנבחרת 7-4. אוקראינה היא נבחרת בעלת עבר עשיר בכדורמים, כולל השתתפות במשחקים האולימפיים באטלנטה 1996. נבחרת ישראל שיחקה מולה שלוש פעמים בעשור האחרון במסגרת המוקדמות. בפעם האחרונה, בטורניר המוקדמות ליורו 2016 אשר נערך בפולין, ניצחו הכחולים לבנים 9-12 עם חמישייה של עידו גולדשמידט – קפטן הנבחרת כיום.

הנבחרת ממשיכה בהכנות עד תחילת המשחקים | צילום: באדיבות איגוד כדורמים

מאמן הנבחרת טל גרודמן: "אנחנו באים עם המון אנרגיות ושאיפה לעשות הכי טוב שאפשר. אנחנו יודעים שיש נבחרות טובות מאיתנו בבית אבל אנחנו תמיד באים לעשות הכי טוב. קיבלנו בית מאוד מאתגר אבל גם אפשרי. הולנד הנבחרת החזקה בבית, כדי להיות ריאליים האוקראינים והטורקים הן הנבחרות שאנחנו צריכים להתמודד איתן ונבוא הכי מוכנים שאפשר". על כך שזה יהיה הקמפיין הראשון שלו עם הנבחרת הוסיף "ההתרגשות גדולה. כבוד גדול להוביל את הנבחרת, היא מייצגת את כל הכדורמים הישראלי".

קפטן הנבחרת עידו גולדשמידט: "אנחנו מגיעים בכושר טוב מאוד. זו אחת הנבחרות הכי טובות שאני הייתי חלק מהן. עשינו מחנה מצוין ביוון, מאמינים שאפשר לעשות את זה הפעם".

שוער הנבחרת יהב פייר: "ללא ספק טורקיה והולנד נבחרות מאוד חזקות וגם אוקראינה מאוד פיזית. אבל אנחנו לא צריכים לפחד מאף אחת, יש לנו סיכוי מול כולן. הולנד פייבוריטית לסיים במקום הראשון ואנחנו ננסה לנצח את טורקיה ואת אוקראינה כדי לסיים במקום השני".

לו"ז התחרויות – יום שישי 18.2.2022
16:00 טקס פתיחה
16:30 משחק 1 טורקיה – אוקראינה
18:00 משחק 2 ישראל – הולנד

יום שבת 19.2.2022
17:00 משחק 3 טורקיה – הולנד
18:30 משחק 4 ישראל – אוקראינה

יום ראשון 20.2.2022
9:30 משחק 5 אוקראינה – הולנד
11:00 משחק 6 ישראל – טורקיה



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג