כ-80 אתלטים מ-28 מדינות הבטיחו את השתתפותם בגרנד סלאם ירושלים

דווקא בימים אלו בהם רבים מהאירועים הבינלאומיים מתבטלים, תחרות האתלטיקה שתיערך בבירה ב-19.5 מצליחה למשוך לא מעט ספורטאים מחו"ל, וכמובן הבכירים מישראל. קפיטולניק: "מחכה להתחרות מול הקהל הישראלי"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
האתלטים מחו"ל מגיעים | צילום: גלעד קוולרצ'יק

גרנד סלאם ירושלים 2024, שיתקיים לראשונה בישראל ב-19 במאי, כבר ממש מעבר לפינה, ובהתאם לכך ההכנות האדמיניסטרטיביות והמקצועיות בעיצומן. אל התחרות היוקרתית ברמת כסף (SILVER) נרשמו כבר כ-80 אתלטים מחו"ל מ-28 מדינות שונות, מספר מעורר הערכה בימים אלו של מלחמה, בהם מרבית האירועים הספורטיביים מתבטלים

לכתבות נוספות בנושא:
הסיפור המדהים מאחורי הקריטריון האולימפי של מאור טיורי במרתון
שיא העולם הוותיק ביותר נשבר, אז למה כולם מדברים על הרוח?
שערורייה בחצי מרתון בייג'ין: 3 רצים נתנו לכוכב המקומי לעקוף אותם

אל האתלטים הבינלאומיים יתווספו בין 50 ל-60 ספורטאים ישראלים, ביניהם גם חנה מיננקו, בלסינג אפריפה, יונתן קפיטולניק, אדוה כהן ונועם ממו. בזכות העובדה שמדובר בתחרות סילבר לייבל, רבים מהספורטאים יגיעו כדי לצבור ניקוד יקר לדירוג האולימפי.

יהונתן קפיטולניק | צילום: Maxim Dupliy

יונתן קפיטולניק סיפר: "מבחינתי אין כמו להתחרות בארץ לעיני הקהל הישראלי החם, ואני מצפה בקוצר רוח לגרנד סלאם. הייתה לי עונת חורף טובה, אבל כמובן שהמטרה האמיתית עוד לפניי, וכרגע אני מתרכז בהשגת הכרטיס גם לאליפות אירופה ברומא וגם למשחקים האולימפיים בפריז. הגרנד סלאם בירושלים הוא תחנה חשובה עבורי בדרך ואני מבטיח לתת שם את כל כולי".

עמי ברן, יו"ר איגוד האתלטיקה, אמר: "אני שמח וגאה שעל אף המציאות הביטחונית המורכבת אתלטים ואתלטיות מחו"ל רוצים להגיע להתחרות בישראל בכלל ובירושלים בפרט. אנחנו באיגוד האתלטיקה, יחד עם כל השותפים שלנו, עושים הכל כדי להעמיד את התחרות בסטנדרטים הגבוהים ביותר, כפי שעשינו בתחרויות בינלאומיות קודמות בשנתיים האחרונות".

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "ירושלים, בירת הספורט של ישראל ערוכה לגרנד סלאם ירושלים! במיוחד בתקופה זו, אנו נרגשים לארח את התחרות הבינלאומית והיוקרתית באצטדיון הלאומי בגבעת רם, אליה נרשמו כבר כ-80 אתלטים מחו"ל שיגיעו מ-28 מדינות שונות. 'גרנד סלאם ירושלים' יהווה עוגן נוסף ומרכזי שיחזק את מעמדה של ירושלים כבירת הספורט של ישראל. אני קורא לכל חובבי האתלטיקה והספורט בישראל להגיע וליהנות מחוויה בלתי נשכחת".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג