כריס פרום מביע תמיכה: "ליבי עם העם בישראל"

אחד מרוכבי האופניים הגדולים בדורנו הרוכב עבור ישראל פרמייר טק בהבעת תמיכה בלתי מסויגת בעקבות המלחמה: "מקווה שהנעדרים ישובו לחיק משפחותיהם במהרה"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
כריס פרום בפתיחת המסלול של ישראל פרמייר טק ברואנדה | צילום: נועה ארנון

בין גלי התמיכה בעולם הספורט בעקבות המלחמה, ניצב אתמול (שישי) לימינה של ישראל אחד מרוכבי האופניים הטובים בדורנו, כריס פרום, מי שזכה ארבע פעמים בטור דה פראנס והיום רוכב עבור הקבוצה הישראלית "ישראל פרמייר טק".

לכתבות נוספות בנושא:
המחווה של גיא ניב לרוכב שנפצע: חולצה איתה רכב בטור דה פראנס
ישראל פרמייר טק התגייסה למאמץ ההסברה: "פרום היה מזועזע לא פחות מאתנו"
בהכנות לאפיק: רוכבי האופניים תומר שפירר ויבגני גלסקי נרצחו בדרום

"קשה למצוא את המלים לבטא את הרגשות ששטפו אותי בשבוע האחרון", כתב פרום ברשתות החברתיות כשברקע תמונתו מהמדבר, מביקורו האחרון בישראל: "לראות מקרוב את הכאב על הפנים של חבריי הישראלים בקבוצה – היכה בי קשות".

התמיכה של כריס פרום בישראל | צילום: אינסטגרם

"ליבי איתם, עם משפחותיהם, עם עם ישראל ועם כל אלו שסבלו ממעשיהם של הטרוריסטים. אני מקווה שהנעדרים ישובו לחיק משפחותיהם במהרה ושהשלום והאנושיות יוכלו לשוב אלינו".

פרום, כזכור, הוא לא רק רוכב של הקבוצה הישראלית, אלא בקיץ האחרון הפך לשגריר של ממש למדינת ישראל והשתתף בקמפיין יפהפה של הקבוצה בשיתוף משרד התיירות הישראלי למען עידוד תיירות בארץ, בו הוא מצולם בשלל אתרי מורשת ותיירות ברחבי ישראל, עם כמה מהדמויות הבולטות ברכיבה כאן בארץ.

היום מזנק פרום, בצוותא עם הרוכבים הישראלים נדב גולדשטיין ויוני אבודרהם למרוץ גביע יפן, מרוץ חד יומי הנועל את העונה עבור רוכבים רבים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג