המחווה של גיא ניב לרוכב שנפצע: חולצה איתה רכב בטור דה פראנס

זוהר שחר בן ה-15 נפצע מירי במהלך אימון רכיבה בעוטף עזה בשבת בבוקר והיום ציפתה לו הפתעה, כשהרוכב הישראלי הראשון בטור דה פראנס הגיע לבקר ולעודד אותו: "איך ששמעתי באתי, אסייע במה שאוכל"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
גיא ניב בביקור בבית החולים | צילום: איגוד האופניים

סיפורי הזוועות מעוטף עזה, בפרט מתחילת המתקפה של חמאס בשבת בבוקר, ממשיכים לזרום ולהגיע, כשלצידם לעתים גם מחוות אנושיות אמיתיות ומרגשות. אחד הסיפורים הוא של זוהר שחר, טריאתלט ורוכב צעיר בן 15 מקבוצת אתגרית עוטף עזה, שנפצע בהיתקלות עם המחבלים וזכה היום (רביעי) לביקור מאחד מאליליו, רוכב האופניים הישראלי גיא ניב, הישראלי הראשון בטור דה פראנס והיחיד שרכב בכל הגרנד טורים.

לכתבות נוספות בנושא:
ישראל פרמייר טק התגייסה למאמץ ההסברה: "פרום היה מזועזע לא פחות מאתנו"
בהכנות לאפיק: רוכבי האופניים תומר שפירר ויבגני גלסקי נרצחו בדרום
אלוף הישראמן למען ישראל: "תישארו חזקים"

זוהר רכב יחד עם רוכבים צעירים נוספים ועם אביו (שהיה ברכב הליווי). כבר בתחילת האימון שמעו הרוכבים אזעקות השתטחו על הכביש ולאחר מכן בהמשך האזעקות נכנסו למיגונית. בהפוגה של הירי, נכנסו אייל, אביו רוכב נוסף לרכב הליווי של הקבוצה והחלו להתרחק מהאזור. אלא שליד צומת החץ השחור הם ראו אנשים במדי צבא שסברו שהם חיילי צה"ל, אך למעשה היו מחבלי חמאס. הם האטו את נסיעתם והאב אף יצא מהרכב, אך אלו ירו לעברם ופצעו את שלושתם.

גיא ניב בטור דה פראנס | צילום: קרדיט: נועה ארנון

זוהר הבין שמדובר במחבלים, צעק לאבא שלו לחזור לאוטו ולנסוע, אולם האב נפצע בידו ולא הצליח לתפעל את הרכב. זוהר עצמו בהרבה תושייה הוריד את בלם היד, שילב להילוך ואביו לחץ על דוושת הגז והצליח להתחרק, מה שהציל את חייהם.

שלושת הפצועים אושפזו בבית החולים וולפסון, כאשר איגוד האופניים, כמו גם מאמן ומנהל אתגרית עוטף עזה יוסף למדן, יצרו קשר עם גיא ניב, שמיד הגיע לבקר את זוהר, ואף העניק לו ולאביו חולצה של ישראל פרמייר טק, איתה רכב בטור דה פראנס, כמו גם מספר מהטור.

גיא ניב סיפר לשוונג: "מנהל המועדון של הילד יוסף למדן, שאני איתו בקשר אדוק, סיפר לי על המקרה ואיך שהוא והאיגוד ביקשו ישר באתי. מחר אני אסע שוב, כי הרוכב השני שנפצע בדיוק היה בניתוח, אז לא הספקתי לראות אותו. משמח אותי שאני יכול קצת לעזור ונראה שבאמת המשפחה מאוד שמחה והיה נראה שזה עושה לו טוב. אמשיך לסייע בכל מה שאוכל".

בתמונה שלעיל, גיא ניב בביקור, יחד עם אביעד יזרעאל, רכז ילדים ונוער באיגוד האופניים ומנהל קבוצת ישראל פרמייר טק, וניצן מרגלית, סטאז'ר במחלקה הכירורגית בבית חולים וולפסון ובעצמו רוכב נבחרת ישראל לשעבר.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג